Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bila kau tiada ..

Bila kau tiada
Serba serbi jadi tak kena
Mendriving sendiri ke sana sini ..
Bersopink pun byr sendiri..
Eeeee .. Benci!!
Cepat balik lah darling.
I rindu.
Ya Rabbi .. Gedikkan aku?? Haha ..


Ke .. u nak i buat camni?


14 comments:

alinac lover said...

sekali sekali gedik xpe kak
heheh

deAnza-wAnda said...

gedik slalu sape kesah kan.. suke ati larr akak...

diana said...

gedik rindu??
tak kacau orang pun...
hahhah

eliyaezlinalias said...

alololo...manja nyer...

kakchik@ella said...

alina@yong, wanda, diana dn el .. ada tak yg nyampah bila baca?? Haha .. padan muka aku. hehe ..

eliyaezlinalias said...

ala..pe di kesah pada yg nympah....
blog kita idup kita sukati kita laa...
pada yg nympah, sapa suh baca...hihi

kakchik@ella said...

hahaha .. AILEBIU lah El. hehe ..

MamaYatie said...

sepi dunia tanpa si Dia yer..hik3x

Princess Nur said...

ehem2..hb gi mana k'chik?

sarah-najwan said...

sama kita kakchik..si dia saya pun xde...pi perak selama 2 mggu...huhu

AiDa AzRyN said...

hehe... rindu bebenor la akak ni..
sabo2.. :P

BUNGA said...

kakchik, kalau saya kene tinggal, tp dia tinggalkan duit banyak2 untuk bersoping, itu no hal .. boleh lupa kena tinggal sekejap.. hehehhee

meaw said...

kahkahkah....ksian kat akak kena bersendirian.....eh,apa la meaw gelak, kesian kat akak...tapi,akak sabaq ja la naaaaa ;)

azzey said...

kakchik@ella: gedik2 tu kan manje..hik3...