Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Hati menangis ...

Hati menangis dan hiba. Sepertimana bumi menangis tatkala hujan turun pada  hari ini, begitulah hatiku. Aku sebenarnya terkenang. Terkenangkan seseorang yg amat aku sayangi. Sayangnya, dia sudah pergi meninggalkan aku buat selama-lamanya.

Esok, 17/12 - genap 100 hari ayah pergi meninggalkan kami. Moga Roh ayah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Al-Fatihah buat ayah.




21 comments:

sarah-najwan said...

al fatihah utk arwah..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Al- Fatihah buat ayahnda..moga dia aman di sana.

kakyon said...

Al-fatihah buat arwah ayah..semuga dia tenang di sisiNya..

AiDa AzRyN said...

Al-Fatihah..

Princess Nur said...

kchik..nur pun sedih jugak..sob2..Al Fatihah buat arwah ayahanda kita..

theblabber. said...

al fatihah

faiq said...

jgn lupa doakan dia

Cik Tom said...

al-fatihah utk arwah ayah kak chik..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

SALAM KAK
ALFATIHAH DAN AMIN UNTUK APAKNYA

nurazzah8 said...

Al-Fatihah...semoga Roh ayah Kak Chik sentiasa ditempatkan bersama roh orang-orang yang soleh...Amin...

Sebagai anak jangan lupa selalu bersedekah Al-Fatihah untuk Allahyarham ayahanda tercinta...

Kak Azzah8
http://nurazzah8.blogspot.com/

abiummi_khalish said...

Al-Fatihah...Semoga allahyarham ditempatkan di kalangan orang-orang soleh..

aibaks said...

al fatihah utk arwah ayah akak

azzey said...

kakchik@ella: Semoga aruah ditempatkan di kalangan roh org2 beriman....amin

p/s: saya lagi dh 16 tahun x de abah. bila tgk kawan2 yg masih ada ayah ni.....mmg on the spot hati terus menangis...:(

Lagenda said...

alfatihah dr mak untuk ayah kak chik.

Allah lbh syangkan dia. Moga dia ditempatkan dlm golongan org yg dikasihiNYA

matahariku said...

takziah...smoga rohnya dicucuri rahmat Allah..amin

::Budak Degil:: said...

moga arwah ayah akak dicucuri rahmat bersama2 arwah ayah sy juge...bertemu la mereka di alam sane kan..
al fatihah...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

al-fatihah tenanglah rohnya di sana...sama la kita sis..my father pun 26tahun pegi meninggalkan i sis..

mr.curly said...

al-fatihah..moge rohnye ditmpatkn dgn org2 yg beriman..

kakchik@ella said...

terima kasih buat semua yg doakan arwah ayah kita. kita terharu.

N@di@ said...

AL-fatihah buat ayah akak semoga arwah dtempatkan bersama orang2 beriman aminn

Anonymous said...

al-fatihah..smoga rohnya dicucuri rahmat