Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Dia pun blogger lah ..

Apa kau fikir kau saja Blogger?? Dia pun blogger jugak lah. Hehe .. This is my blogger friend El. Aku suka busybody kat blog dia, tgk dia masak apa ari-ari. Sibuk je aku, kan. Hehe ..


El came to Sg. Buloh last Friday. 
Lama aku tunggu dia kat studio, finally jmpa kat kedai mamak je.
Haha ..  Fun meeting u, El.

Day by day, aku semakin jatuh cinta with my blogging world. Communicating with new friends in the cyber world, seterusnya bertemu di alam nyata, Sumpah seronok. Hehe .. 

Mau jumpa yg lain-lain juga. Ada ke yg sudi?? Hehe ..




12 comments:

Lydia Miza said...

Salam
adik sudi nak jumpa,tp july la nanti..hehe

Anonymous said...

besh2!

ummi_khalish said...

dil pun sdi dan teringin nak jumpa kakchik. Tapi tunggu pertengahan tahun depanlah...baru dapat jumpa...hehehe...:-)

shahazrin said...

boleh2..sudi jer..

Ellen said...

ellen pun nak sangat jumpa akak ella..myb akan ke KL b4 xmas..hehe

Anonymous said...

jom akak kite meet up!!

Unknown said...

wah..
semakin ramai kawan2 blogger yang kakchik dah jumpa..
best nye..

CIK TOM said...

wah seronok tgk akak rajin jumpa rakan2 blogger..tgk diorang pun sporting!

Pepel BoNda AmaNi said...

sudi..sudi....:P

AngahSayang2314 said...

bole jer... ehehheee

azzey said...

kakchik@ella: saya sudi kak...:)

Ztee_Azwanis said...

bile auntie KC nk jumpa ikha ni =)