Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Good Luck Ben Ashaari


Entry buat Ben Ashaari yang dianggap SIFU oleh ramai rakan blogger. Mana la org tak anggap dia Sifu, dia rajin membebel kat blog dia pasal blog, tips dan ramai yg follow. Sapa yg follow his tips exactly, tinggi trafik kwn tu (not me arr .. my blog very the slow one ... hehe). Kiranya dia ni tak kedekut ilmu. A few times jugak he mentioned in his blog about 'going up together', bkn dia sorang, but still ada yg salah paham dan pandang serong, kan? Watever la Ben, kita lebih kenal diri kita. 

Alamak, pasni mesti ramai ckp aku bodek lah, tumpang glamer Ben lah. Hehe .. sure Ben tak suka aku ckp dia glamer nih. Silap arr korang, aku tak penah terfikir nak tumpang glamer, tumpang tempias or bodek org. We both dont bodek each other ok. Kat YM pun aku jarang2 bagi salam kat dia. Bkn sombong, tapi aku memang sibuk. YM aku tu memang sokmo on, selagi komputer aku tu on lah, walhal aku belum tentu ada kat situ. But still kalau dia free, dia tak kesah pun bagi salam kat aku dulu, camtu gak dgn aku. Yg penting, we respect each other. Ben and wife aku anggap mcm adik-adik aku lah. Hehe ..

Ok .. ok .. jauh sgt aku merapu ni. Kakchik@ella, sila kembali ke pangkal jalan. Hehe ..  

Ben, All the best for tomorrow. Remember my tips. Kwn ko tu different scope dik, scope Ben lagi bergaya. InsyaAllah lagi 3 bulan ada lagi ... Lebih hot tau. Hehe .... 

Kalau dah rezeki .. tgk-tgk milik Ben. Pdhal 'target' asal adalah org lain.






8 comments:

Ben Ashaari said...

tq kakchik ... insyaAllah ..rezeki jgn ditolak... kan kan ?

sekamar rindu said...

salam..kakchik

saya anggp abg ben ikon saya...hehe

misza said...

salam...
biar apa orang lain kata.

Unknown said...

nak belajar ber ym la lepas ni..
heheh

daddydian said...

jgn puji ben sgt.. dah blushing dah muka dia tu.. :p

Miss Shizu said...

incik ben pujaan ramai skang..ngee..=)

azila said...

k.chikk..daku juga menganggap dirimu sbg kakak ku jua....thanks a lot:)

Anonymous said...

hohoho...gud luck2 jugak wat abg ben