Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kenduri kawin di rumah Rakan Blogger

Blogging is fun and sweet (Ada eh ayat camni?? Haha ... ) Manisnya berblogging bila aku dpt ramai kwn baru. Tambah manis bila ada kimia (chemistry lah ...) antara kita. Serasi bersama or boleh 'ngam'. Hehe ...  My blogger friend, Kak Yon invited me for her son's wedding on 5th December. Aku dan Famili Kak Yon memang rapat dan mesra. Bila berjumpa mesti riuh rendah. Ada je benda yg hendak dibual dan digelakkkan. Serius tak bosan bila dikelilingi famili Kak Yon ni.


Oya, Abg Yon dan Kak Yon

Kenduri kawin ni memang meriah dgn lauk pauk yg sedap. Sumpah sedap nasik cantek dan acar buah tu. Teh tarik lagi??  Hehe ...  Buat Kak Yon and famili, tq jemput Ela n famili ye. Terharu nih. Hehe ...


6 comments:

My Little Diary said...

salam,
wah!!! makan kenduri ye semlm...

CT said...

Wah! Sonotnya....dpt jumpa blogger...mesra gitew...

Masuk blog akk amik award...

deAnza-wAnda said...

x ajak pon kakchik??

Tomato Gurl's Life said...

cik tom pernah pergi blog kak yon ni..

azzey said...

kakchik@ella: dah lama x pegi kenduri kawen...

farasakura said...

bestnyerr dpat jumpa blogger lain!