Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Let's hepi-hepi. Yeay !!!

Hepi .. hepi. Tu perasaan aku tika dan saat ni. Hepi sbb tahun baru dah dkt sgt2. Ada sesuatu menantiku di tahun baru. Alhamdulillah ..

Utk tahun depan, i nak kedekut sikit u. Hehe .... Nak kurangkan joli-joli seperti mkn angin .. sopink .. Almaklumlah, umur makin banyak, maka wajiblah beringat lebih, kan. Takkan nak buat perangai cam muda kot? Bila lak graf nak naik, btl tak? So, marilah kita berubah ke arah yg lebih positif tgether2. Eh .. korang tak yah ikut aku lah, korang muda lagi, ni utk aku yg tak muda lagi ni je. hihi .. Tabiat-tabiat buruk seperti gila sopink smpai tak sedar tu patutlah dikurangkan. Bygkan sopink je ribu2 sebln, kalo millionair tu tak pe arr jugak .. ni millionhair pun tak dak. Haha ..

Lagi 1, pagi tanggal 1 Januari tu, marilah kita duduk bersendirian sambil muhasabah diri. Fikir balik, tahun 2010 ni .. ada tak kita sakitkan ati org? ada tak kita 'over loud'? ada tak kita terlebih? Kalau ada .. cuba kita kurangkan .. jom kita mintak maaf pada hati yg telah kita sakiti tu. Takkan nak carry forward dosa bertahun2 kot? 


Tapi kalo korang tak nak follow pun tak pe .. aku cuma bagi idea je. Aku kan pencinta kedamaian. Hihi ..


Nak ucap selamat datang awal-awal lah. Smntara mood tgh ok ni. Hihi ..


Selamat datang 2011. Aku sambut kedatanganmu dgn penuh kesyukuran. Moga kita diberi kesihatan yg baik bagi membolehkan kita menempuhi hari-hari  mendatang dgn lebih cemerlang. Semoga apa yg dirancang diberkati dan dirahmati Allah S.W.T. Amin.


Bkn utk aku je. Aku doakan korang semua ye. 

6 comments:

Alya_Amor said...

tak sabo nk tgu thn baru.. nk mulakan azam baru...hihi

Anonymous said...

alhamdulullah kak chik.. semoga tahun baru ni membawa seribu makna buat kita semua kan...semoga kakchik shat n maintainnn gitu.. =)

toyolkiut said...

moga tahun akan datang bertambah murah rezeki...

Ati Masrif said...

baru ada mood nk ziarah ..hihi

tahun nak tgk bunga api..
last yr xdpt coz hubby kerja

kakrose said...

dinda,
lari tajuk sat..
kanda tau mesti dinda tak suka..tapi join jugak..hehe

Sheherazade said...

oh happy2...baru nangis tadi

ade konflik sikit,bkn besar pon

pia jer yg kememeh hihi