Cuti Sabtu yang buat aku terlebih suka ..

Friday, December 24, 2010


Cuti Sabtu is very meaningful for me. Almaklumlah .. i kan keja tiap-tiap Sabtu. Dpt off either 1st or 3rd Saturday je. Maknanya dlm sebulan tu, cuma 1 Saturday off je kitorg kt ofis tu dpt.

So, bila tak keja ari Sabtu mcm ari ni, .... HEAVENSSSS sgt rasanya. Hihi ... U ols .. buat apa ari ni? Aku pagi ni nak gi rmh Mama Hanis Zalikha jap, pastu tghari nak kuar dgn rakan muda sebaya (muda ke ??? perasannya kita .. haha). Pastu nak rehat.  Jarang dpt melepak kat rumah camni.

Selamat Berhujung Minggu dan Selamat Bercuti korang ....




You Might Also Like

12 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail