Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ini utk korang ye

Sapa suka wangi?? Angkat tangan cepat!! Haha .. Mcm la aku blh nampak. Aku memang la fanatik gila dgn benda yg wangi-wangi. Kalo tak caya baca sini dan sini. So, sapa-sapa yg suka wangi-wangian tu ... Kita Gengs!! Hehe ..


Few of my perfume collection will be given away to my lovely readers soon ..
Cara mana nak bagi?? Tgh pk lagi nih.
Korang follow je blog aku .. baca hari-hari ..
Akan ku war-war kan dlm waktu terdekat ni.
Sapa tak baca dia melepas .. rugi .. Hehe ..





22 comments:

Lida Rahim said...

saya suka saya suka.. nak2 lagi dpt free laaaaagiii sukaa.. hehe

bspotgurl said...

Ohh, senang je syarat-syarat kakchik@ella ni..:)

Pepel BoNda AmaNi said...

wow...dah terbau2 wangi dah nie...hahahaha :P

Aida Azryn said...

whoa! aida nak! aida nak! :D

sarah-najwan said...

i loiiikkee too..my body shop je..hehe

Cikpuan Qiqi said...

kak chik..qiqi pon gk.hehhee

Para Jamaludin said...

agak2, hadiah para dulu tu apa ye.

Anonymous said...

woowwww bestnyeeeeee......

Anonymous said...

perghhhh!! berbaloi22..tp sy agak alergic dgn wangian yg terlalu kuat..kalau kakchik nak bagi..bg yg soft2 yer..eceh! demand la pulok!

nadyana said...

klu free saya pun suka!!!!!!!!

ardinihumaira said...

whoaaaaaaaaaaaa...
bestnye kalo dni dapat satu. dapat satu pon jadi la :D

Ati Masrif said...

salam.

kita...
nampak tak tengah angkat tangan ni
^_^...
nak join juga
lama dah jadi follower tau
cuma ella jer tak sudi..huhu
selalu bw sini cuma sesekali
jer sempat komen..ngeh3

Frodo Baggins said...

((gua nak komen apa yer?? hahahha))


>>____<<

miya said...

pick me! pick me!!! yeahhh.... (kak, sy dah lompat2 ni) hehe...

entri best:
bila insan tak pakar nak mengajar
penjawat awam biadab: kerana nila setitik, rosak susu sebelanga

AngahSayang2314 said...

wah besatnyerrrrrrr hehehee

CT said...

Adehhhhh! Ella tangan akk dh panjang kat langit angkat tangan ni....i likes...:)

SURIA AMANDA said...

wahhhh..nak jugak...cpt la kak..dah terbau2 mcm kak pepel ni..

Nia said...

saya pun nak...hehehehe

BUNGA said...

woooooo... boleh pos hadiah sampai UK tak kakchik? ngences tengok perfume itu.... hehehehe..

Mek Onie said...

wahhhhh....meaw memang suka perfume, satu, sebab bau dia, yang keduanya, sebab botol dia yang sweet ;)

neni izazi said...

sukanya...sukanya....nak jgk..

sarah hata said...

akak,
saya nak satu!
bg masa birthday sayalah 26 jun nnt:)hihi