Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Lembap sungguh!! Cepat masuk gear!!

It's December. Haha .. sungguh aku lembap. Org len dah lama perasan Disember dah sampai, aku mcm baru sedar dari lamunan. Lambat btl masuk gear!! Haha .. Yg buat aku terperasan bila sume org dlm opis ni dok kecoh pasal gaji tak masuk lagi. Baru aku sedar dah 2 ari bulan.  What ?? Gaji tak masuk lagi?? Biasa arr tu. Kan aku penah cakap kat sini dulu. Nak gaji cepat gi keja bank or gomen. Eh .. bank lagi cepatlah. 22hb dah blh ambek duit. Hehe ..

Wah .. dah memanggil-manggil dah ni.
Tunggu .. Hehe ..

Aku sbnrnya bosan.
Bila bosan aku ambek gmbr sndiri. Syok sendiri!! Hehe ..
 My Assistant dah 3 hari cuti. Boss outstation ari ni.
Camni la rasanya bila keseorangan. 
Sib baik ada staff dari sini turun ke floor aku.

Sabtu ni nak pegi mandi sungai kat sini. Ahad pagi nak gi sini. Tengahari nak attend event-event yg grand ni. Petang kalo blh nak gi tgk MAHA 2010. Amboi !! program padat gila!! Haha ..







8 comments:

Unknown said...

aktif la kakchik ni..
cergas dan serdas..
hhehe

aibaks said...

jom gi MAHA.. ritu 2nd day da sampai serdang.. tapi jem giler.. patah balik.. hehe

Gayahspears said...

wah...
sakan snap gmbar sndiri ya akak..
mood tertany2 bila akak nk dpt gaji ni..huhu

azzey said...

kakchik@ella: jadual yg padat....tp best!!!

Pepel BoNda AmaNi said...

nak ikut...nak ikut...

Mek Onie said...

wah jelesnya kak ;(
nak ikut....

neni izazi said...

mesti ada jumpa kt maha hari tu...klu terjumpa, boleh je kita snap2 gambar pastu masuk blog..he..he..

Anonymous said...

Saya sangat suka situs Anda. Excellent konten. Silakan lanjutkan posting konten yang mendalam seperti itu.