Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Menghitung Hari ..

Hai kawan .. buat apa tu??
Baca n3 ko lah. Lagi mau tanya ka??
Haha .. aku time2 biol memang camni .. sokmo melalut, dan ke laut. Hihi ..

Sbnrnya nak say hi to u yg sdg mmbaca entry ala-ala ilmu hisab a.k.a. matematik ni. Aku lately sgt lah excited menghitung hari. Hari-hari  congak ... ari-ari kira ... hbis sume jari-jari halus di tangan dan kaki dikerah untuk tolong mengira .. tak cukup lagi? calculator kat hfon, calculator besar kat opis .. sempoa lama aiman ... sume aku kuarkan utk 'team up' dgn aku. Super lembab betul aku ni, kan. Haha ..

Nak tau aku kira apa? Trlalu byk. Sampai tak tau nak bagitau yg mana 1 so at the moment 'Biarlah Rahsia'. 


My tip is :- Just read my blog everyday and u will get the answer. 




15 comments:

My Little Diary said...

salam

wahhhh.... kakchik dpt bonus ni.... sampai tak cukup jari nak kira, mesti byk ni wei.... huhu
kopi latte satu... :p

Kak Amy said...

mak ai habis semua alat kira2 di kuarkan untuk mengira nie.. nie mesti kira bonus erk..

emarieys said...

apa rahsianya...tunggu saja...

macam best jea...

eliyaezlinalias said...

nak pinjam jari kita pun boleh...

Unknown said...

aih..
kira bonus hujung tahun kot..

munna said...

betul ke kak chik nak kira bonus ni... nak tunggu rahsia terbongkar

Encik MamaT said...

kira bonus ke... hahaha... jangan lupa encik mamat di sini... hehe

sarah-najwan said...

amboi kakchik..berehsia gitu..
xpe..ambo tggu dan baco n3 demo...heehheheheee

jika dpt $$$..blanje deh...

Anonymous said...

ini mesti main riban2 ni..tak pun juta2an..hehe!

citer best baik dikongsi2kan.. :)

Alya_Amor said...

hahah.. tentang ape tu ek???
nape nk rahsia2??? malu ya nk share??? hihi

azzey said...

kaakchik@ella: saya plak menghitung masa dan saat nak blk lunch ni kak....heh3...

AngahSayang2314 said...

la rahsia lak kata nak kongsiii?????

nur said...

taksabo nak tau. bonus 5ribu ke...

jemput ke ALL IN ONE

Sheherazade said...

cite la..bodek ni hehe

Fyda said...

can't wait for ur next entry ;)