Wednesday, January 26, 2011

Butter prawn

Favorite Aiman. 
Paling mudah, paling senang.
Yg penting masak apa yg org nk mkn tu suka,
bkn kita suka. Tu syok sendiri namanya. Hihi ..

Senang sgt nak membuatnya. Bahan pun tak banyak. Make sure makan
sampai licin Aiman. Hihi ..


28 comments:

Aku Ibu Muda said...

wani buat butter prawn x penah nak menjadi cantik juraiannya kak chik..huhu

tapi tetap licin....haha

nur said...

Sedapnye nampak.. nak buat tapi tak pandai lagi.. nak cari resepi yg paling senang..
Sudila bertandang ke: ALL IN ONE

Piasara said...

amboi3...sedapnya udang,anak2 saya pulak paling suka kalau udang masak sambal..tp ikut selera kita kena boh petai la pulak..

Hanis Azla said...

alah sedapnya kak.. saya masih tak pass lg nak buat butter prawn ni.. he..he..

-telordibasuh- said...

ni kakchik masak ke?hehehe

CiK QiQi said...

sdpnye tgk..tp qiqi xmam udang.heehhee...dun like udang n ketam.keh3..

azila said...

rindunya nakmasak k.chik..minggu ni xmasak pon,sbb balik lewat

Desk Of Carlo Santeekee said...

Salam..

Nih favorite sy gak.. Wat Hi-five ngan Aiman la.. ^_^

Lagenda said...

1 of da my peberet nih!! Mammamiaaaa!!

efa said...

salam
waah akak butter prawn ni mmg sedap..suka makan telur yg dibubuh sekali ngn praw tu...tapi kan prawn tak leh makan sgt sb resdung huhu..tp ia mmg sedap huhu

AngahSayang2314 said...

sedap..sedappp nak sikit tetiba perut nyanyi lagu keroncong hehehe

sarah-najwan said...

ambo goreng garam kunyit cam biasa je kakchik..tapi ambo alegik udde..huhu..hubby je mkn nyo..

Izan Ishak said...

kakchick....tak pandai lah nak buat butter prawn ni. uishhhh...lapar ni!

betul3...buat apa yg org lain suka makan, bukan syok sendiri...hehe~

Amy Syaquena said...

kak cik meh anto sini sikit fav tue..

::Budak Degil:: said...

ini kak kalo kulit die tu saye suke isap2..hehe

Shahazrin said...

sedapnya,...

logorithm said...

Waaa... ini Chinese-style punya nih! Memang sedap!

makdara TERdiva said...

ini bukan jer jadi feberet Aiman, saya pun suka kak! :D

kakngah said...

kite lom lulus lg buat butter prawn.. huhuhu!!!

Cempakamelati said...

Saya rasa suami saya kena demam campak cecair la....udang ada, tapi tak boleh masak sebab takut kalau-kalau nanti suami mengalami gatal-gatal....nampak sedap masakan tu.

alinac lover said...

ehem2..yong pon suka aawww

azzey said...

Perghhh....sedapnya...laporrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...

p/s: akak bagi saya resepi butter prawn nih....series nih..

diana said...

kesukaan maisara jugak..
boleh la maisara dok semeja dengan abang aiman..
hahahha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kakcik jgn kata Aiman...klu kasi kat die pun sumpah licin...

Maria James said...

cucur udang pun sedap gak.. hahaha

Mama Zharfan said...

bertuah aiman dpt mommy yg pandai msk :)
siyes me terliur ni...

toyolkiut said...

TK xpnh mkn..
tngok pun belum pnh..
tp asal udang je, mmg sdap..
TK suka..

deAnza-wAnda said...

ni peberet wanda gak kakchik huhu