Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kebetulan lah!!

What a coincidence!! Kebetulan yg teramat sangat. Hari Jumaat ~ 14 Januari adalah Hari Hijau Sedunia di ofis kami. Haha ..

Makcik2 marhaban. Eh .. meraban je kot??
Ni baru 3, ada 3 lagi yg hijau jugak.

Jom nyanyi lagu 'SI BAJU HIJAU ... '

Gotta go .. gotta go .. nak tulis pjg2 pn tak sempat dah ni. Nk gi stat enjin keta dah ni. Have a good wiken frens. Nanti malam sikit i tulis lagi and gi jln2 visit u ols eh. 





32 comments:

Mat Gebu said...

Ayuu 3 mak dara pingitan...perghh!!...

MamaYatie said...

kak chik, patutnya kena Joint Venture skali ni..kami satu opis pun hijau semalam..kemarin purple..ape kes la..

Desk Of Carlo Santeekee said...

Salam..

Ehehehaha.. tu gelak pinjam dr kawan.. Hmm.. Si Baju Hijau.. Sedang Berjuang..

deAnza-wAnda said...

aiseh... awekss cunn...

Ellen said...

wah..boria lah..hihi..but nice kak..

sarah-najwan said...

molek je napok..sedundun..hahhaa

AiDa AzRyN said...

hamboi2.. kale sedondon.. :P

SYANI said...

Saya pun kadang camtu gak kat opis. Macam ade instint pulak antara kitaorng nak pakai baju kaler sama..

Aku Ibu Muda said...

kak chik nak bergather2 di sogo yep...hehe..kem salam kt BA dan blogger lain kalau ada :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

ha'ah laah, semua hijau.. btw, fifiey mg suka hijau;)

DaddyDian said...

anok2 tokle meraso mandi lauuoot...
ku lihaattt hijauu~ jom karaoke! lol

Gayahspears said...

nak ngorat buleh?? huhu

Mama Zharfan said...

hari alam sekitar ni heheh tp apa2 hal pun kak chik maintain cun!!

diana said...

hijua memang warna yang baik kakchik..
ustaz kita pun kata hijau melambangkan islam..
memang kena la hari jumaat pakai hijau2..
hhehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam...mak dara yg sungguh ayu berbaju hijau!!

Maria James said...

i love hijau jugak :)

n woman does look elegance on it.

Amy Syaquena said...

amboi sedondon gitu dah macam boria pulak...

munna said...

munna palg suka warna hijau... lagi2 hijau lumut...

yad'z said...

si baju hijau,.. sedang berblogging... hehehe...
kak, kite sama lah purple... sebijik... huhuhuhu

Pembawa_Wacana said...

Bila perempuan berbicara...hehhee Tumpang lalu kak~

Myra Jay said...

Ari jumaat mmg sesuai berbaju hijau kan.. so cute.. :)

alexa yussida said...

cunnnyerrrr~:)

akak,mr ben ckp die dating eh jupe akak..cepatla cerita..hehe:)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hari hulk sedunia ke sis..heheheh :P

Innanie | Ariffin said...

ni mesti instinct kuat ni! hehehe...greeny!!!

alinac lover said...

hehehe..hijau je ek semua~

azzey said...

Ya lorrrrrrrrrrrr.....all in green..:)

Ati Masrif said...

hijau lumut ke..nice ^_^

MahaMahu said...

Ada gak baju hijau nak pakai sama hehehe,,,

AngahSayang2314 said...

cantikkkkkk hijau seduniaaa

Alin Marlini said...

i like hijooo...

CT said...

Fuyooooo...ayunya adik manisku...hahaha

Ct Arina said...

haha^^ cantik!