Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Buat yang terluka ..

Masa blogwalking, terjumpa ramai yg terluka, especially blog perempuan and being org yg peka dan prihatin dgn surroundings, aku pun rasa sakitnya. Susah gak jadi org sentimental ni eh.  Tu pasal la aku tak suka tengok cite Hindustan lah .. cite sedihlah .. terganggu emosi aku babe. Hehe ..

Buat yang terluka  .. cepat bangun. Jgn terus 'down'. It's not easy but u must fight. Be a 'fighter'. Kita tak byk pilihan, either kita terus down or bangun dan jadi lebih kuat. Fight your emotion. Remember watever u do in life, rasional is very very far better than emotional. Ikut emosi mati. Tu je nak cakap. Benda-benda ni peringatan utk diri sendiri jugak. Muhasabah diri. Good night everyone.



6 comments:

Unknown said...

nite sis~

napa terluka ni~

talkwithmykeyboard said...

terlukah kah sy???
hihi....
xpe2..
fight with my emotion.. =)

ardinihumaira said...

uisk...
sakit kalau terluka.. mari dni ubati luka itu..

kakrose said...

sering terluka..apakan daya..ku trima segalanya.
namun aku tetap aku..

AngahSayang2314 said...

kak kenapa nie??? ala2 cian dia terluka kerana angah nak letak pic beras tue tapi tak letak2 ye.. sabar yeee.. tunggu lah this week angah letak yeee

Misz-ella said...

yong .. sis turut terasa bila jumpa blogger2 yg terluka dlm n3 diaorg. tumpang sedih.