Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Singapore .. Singapore ..

Singapore .. Singapore .. Singapore ..
Kota Singa

Jumpa di Ritz-Carlton Millenia Singapore this year end. Mau follow anyone? Jom. Lagi ramai lagi meriah. Bila lagi nak dating sama-sama, kan. Hehe ..



8 comments:

CT said...

Huh! Dah dekat sgt dgn akk ni. Kalu pakej dari JB ke Pulau Sentosa hanya RM100.00 siap tiket masuk serta tgk pertunjukkan malam...bess woo

kakchik@ella said...

Jom kak CT. kita gi ramai2.

kakyon@kakrose said...

kakyon pun nak ikut..

kakchik@ella said...

kecik tapak tangan, green carpet rmh ella tadahkan.

echah mashuri said...

wahh..besh!nnti beli r ape2 ptt kak chik..heehe

miya said...

waaa bestnya!!! lemparkanla apa2 buah tangan unk org sabah ini. blom ada rezeki lg unk sampai ke sana

alinac lover said...

yong pon nk p la

mellow said...

waaa bestnye . teringin nk g singapore . tak dpt2 lagi kne kumpul duit byk2 dulu .