Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Inside the red pouch bag ..

Dlm red pouch bag SKII yg aku beli aritu, ada produk yg jarang-jarang aku pakai. Blusher UV and Lip Repair. Terus terang cakap .. aku memang malas nak layan benda-benda camtu. Tapi mengenangkan ianya dijual pada harga promosi, very limited unit dan masih belum dijual individually di pasaran Malaysia .. aku pun merelakan diri membeli barang-barang tersebut. Hehe .. entah bila la aku nak merah-merahkan pipi aku tu ye? Berbedak pun sekali sehari .. inikan pulak nak merah-merahkan pipi. Hehe ..

So korang .. kalo tetiba tgk muka aku merah ala-ala 'clown' ... wat tak tau je la ye. Dah sah-sah aku memang 'keras tangan' bab-bab camtu. Hehe ..

Promotion price for this 3 item is RM380, which is very much lower than the original price.
1 day i will definitely make it worth buying. Hehe ..


5 comments:

Unknown said...

oh..tak suke mekap ye..
patut kulit tak rosak
saye kat umah kalau boring2 pun saye mekap2..
hahah..
kalau keluar lagi la nak mekap..
tu pasal macam orang tua dah kulit ni..hehhe

Misz-ella said...

tak pe diana .. janji u bahagia. Hehe ..

::Budak Degil:: said...

aclly kn dah lame sy bekenan nak pki produk SKII ni kak..
tapi pikir balik kalau bulan2 mati gak saye nk beli bende ni je...
hehe..

tp teringin nak pki yang miracle water 2..teringin gak kulit mulus licin macam akak..hehe

neni izazi said...

asal ada je entry pasal skII, gatai je tgn nak mengomen. lg satu, klu kak ella xnak, jual kt saya je la..he..he...

azzey said...

Saya plk mmg sker make up le kc..:)