Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Marah lagi ..



Aku marah. Aku cuba utk tak marah tapi ...... ??

I have a very strong reason to be very very angry.

1st bcos it's silly. Very-very silly.
2nd bcos u drag me into your silly problem that u created.
3rd bcos eventhough aku marah-marah .. but still .. i have to help u.

So now .. i'm double marah. Sib baik ko bkn depan mata.

Tapi tu la .. 5 minit lepas marah dan geram, skrg boleh gelak ketawa dgn kwn-kwn. Kdg-kdg aku rasa cam 'Ogy Ahmad Daud' pulak. Ha3 ... Tu la tu. Kata marah tapi boleh gelak-gelak. 

That's life. That's my character. Memang mcm ni.


p/s : baik atau tidak karakter camtu?


2 comments:

diana said...

marah macam tu lagi senang
daripada marah orang sampai
tak mau bercakap berbulan2..orang pun akan menyampah..
tapi kalau marah..5 minit pastu okey..
orang pun akan paham dan bagi sikit ruang untuk kita..
dan musuh pun tak de..

kakchik@ella said...

btl diana.