Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Moga hari ini lebih baik dari semalam ..

Walau semalam byk terkehel di sana sini, hati tetap berdoa agar hari ini lebih baik dari semalam. Bukan aku shj, tapi juga korang semua.




Dengan senyuman dan pesanan :
Hati-hati membawa kereta


Dan berhati-hati di tempat kerja




5 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
aku doakan akak selamat dan heppi hari ni

Nur Azila Ismail said...

smoga selamat selalu .amin

kakchik@ella said...

Thanks Brutal & Azila ..

DJ-LRC said...

ko pakai cap ni sebijik mcm aiman

kakchik@ella said...

Akhirnya .. mak ayam ku berkata-kata di sini. Hahaha ..