Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Senyum jom ...

Senyum seindah suria yg membawa cahya
Senyum lah dari hati .. dunia mu berseri
Senyum seindah impian dlm kehidupan
Kau tersenyum ku tersenyum
Kemesraan menguntum ...

Sambung weih. Ala-ala 'Jgn lupa lirik' tu le .. Hehe ..

Tetiba je ajak korang nyanyi eh. Aku memang camni - 'gila-gila'. Bkn gila tau. Hehe .. Kdg-kdg masa tengah tunggu trafik light tukar hijau kan, aku pasang radio kuat-kuat pastu aku head banging sorang-sorang. Bila sedar tengok-tengok abg keta sebelah tengah gelakkan aku. Eleh .. potong stim betul la. Mesti dlm kepala dia cakap camni, 'Muka ok .. tapi sewel' Ha3 ...

Aku byk cite pasal senyum. Kat sini ni pun ada. Aku cakap pandai. Aku sndiri terkial-kial nak amalkan. Hehe .. Cuba ela .. cuba lagi. Kan ke lagu Senyum dan Hadapi dgn Senyuman tu favorite ko? Layan ari-ari sampai masuk dlm jiwa. Chewah .. motivasi diri la tu. Hehe ..


Sempoi lagu ni, budak 3 tahun pun boleh nyanyi. Yg penting lagu ni ada mesej. Eh .. Aku nak sambung nyanyi sambil senyum sorang-sorang. Hehe .. Paling aku suka part ni 'Dgn senyuman terjalin lah .. ikatan ...'


Eh .. yg len-len suka tak lagu ni? Anyway Diana Rashid .. saya suka nama blog awak. Hehe ...





0 comments: