Buah-buah di dalam dan luar rumah

Wednesday, February 23, 2011

Buah-buah yg ada di dalam dan luar rumah buat masa ini, sekarang ini. Dah terbiasa, pas makan carik buah. Kalau tetiba lapar, makanan pulak takda .. cari buah. So, nak tak nak kena la ada stok di dalam dan di luar peti. Hihi ..

Both are seedless. Favorite se famili. Agak2 kalo buat jus sedap tak eh?

Yg ni dok luar rmh. Abah Aiman bwk balik dari outstation aritu.
Kalo duk dlm rumah, mati la .. pengsan la aku. Hihi ..

Pisang emas dan buah limau kasturi ditanam sendiri.

Lemon is my favorite tapi belum lagi cuba tanam sendiri.
Beli je kat MyMydin depan rumah tu.
Ni buat perah dlm Jus Timun. Sedap weih.




You Might Also Like

16 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here