Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Lagi .. lagi dan lagi ..

Baru selesai jadi Puan rumah kenduri besar minggu lepas. Tup tup ujung minggu ni bakal berkenduri lagi. Bulan 3 balik Kelantan - kenduri lagi. Kdg-kdg penat. Tapi bak kata Kak Nani lebih baik banyak tempat nak pergi dari tak ada tempat nak pergi. Lebih baik dekat dengan saudara mara dan keluarga dari tak ada saudara mara dan sapa-sapa. Betul gak cakap dia tu. 

Dlm byk2 kenduri, aku paling suka pegi kenduri kawin. Mcm best je rasa meraikan org mendirikan "Masjid". Eh .. ada sapa2 nak ajak aku mkn kenduri? Ai suka u. Sanggup ku 'reserve' kan hari itu untuk kamu. Hihi ..






12 comments:

Mama Zara said...

tunggu ujang jemput ke kenduri dia...hihiii

MamaEma said...

ema pun balik kelantan bulan 3 nanti kak

ujang pilih sangat calon dia agaknya..

hehehehe

eliyaezlinalias said...

meh la jmput 6 march nnt yea

kakchik@ella said...

@MamaZara, KC pun tggu Ujang jemput bln 4 dn 5 ni. UjangVespa .. where are u?? kitorg dah seru2 nih. hihi ..

kakchik@ella said...

@MamaEma .. hihi

kakchik@ella said...

@El, 6 Mac ye? Insyallah ..

Suara Kalbu said...

Kak Chik oghe kelate ko ?

Mama Zharfan said...

selain kenduri kawin, me suka attend bday party hehheh

Ujang9897 said...

bace jer komen2 akak2 ku nie =)

makdara TERdiva said...

pst..pst..kalau sy buat kenduri kawin ari jumaat..KC nak dtg ke?? jeng jeng jeng..

azzey said...

KC blk tk intan kann..nak ikut...

toyolkiut said...

bukan kakchik je, anak sedara TK yg umo 4 tahun tu pun mmg kaki gi kenduri kawin..
pantang di ajak, kalau x ajak majuk panjang..
agaknya dah beratus majlis dah ia pegi..
suka tngok pengantin solek lawa2 katanya..