Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Bingung + bengang ..

Hari ni saya bingung + bengang. Eh .. bkn sahaja hari ini tapi minggu ini. Walau sudah beri yang terbaik, konflik tetap datang berulang-ulang.  Kenapa? Mengapa? Saya muhasabah diri berulang kali. Silap kita atau salah dia? 


Bengang dgn sikap manusia yg tak mau berubah. Bingung dgn jln penyelesaian yg masih tak jelas kelihatan. Tak pe lah, dah memang itu perjanjian kita dgn Tuhan ~ menjadi musafir di bumi Nya utk diduga. Redha, rela dan redah aje lah Ella. Dont give up. Ko mesti kuat*echewah .. motivasi diri tu*hihi ..

From mama with love ~ I love u Aiman .. always remember that.

14 comments:

R E A D.. said...

Tak semua yang kita rancang akan sukses sebab kita hanya mampu merancang..Jom releks kat blog saya..i dah follow blog u tau..

nisa said...

lorr...awat ni?xpa kak chik, sabaq banyak2..ni ujian Allah utk kak chik, insyaallah ada hikmahnya yg mungkin lebih baik dr minggu kebengangan dan kebingungan ni..mungkin minggu depan minggu keseronokkan tak terhingga..siapa tahukan?

p/s nak kek ke kak chik?meh ler perak...boleh nisa buatkan..hehe

azzey said...

Sabar ye KC.Allah menguji hamba-nya sesuai dgn kemampuan hamba itu utk menerimanya...

CiK QiQi said...

kc..nape ni..namo la cedey3....xcomei kc sdey2 tau....kc kena kuat smgt..pdulikn depe yg ske sakitkn ati kc tu....

Cikgu Nurin said...

KC: dugaan dan ujian akan lebih mendewasakan kita....ingat? pengalaman itu universiti kehidupan?

Sabar dan redha dan dekatkan diri denganNya adalah ubat dan penawarnya...

HIDUP KC!!!!!

Ati Masrif said...
This comment has been removed by the author.
Ati Masrif said...

ujian datang membuatkan kita lagi
matang ...

sape tak sayang anak ella oii..:)


Jom baca: 2 dari 5…Terharu…

an_Nur said...

ape jaadi??huhu. papepon.. sabaq ja la~

azila said...

sabar kchik..ingat perjanjian kt pg td tu..hhheheh

diana said...

*****
lompat bintang untuk kakchik!!:)

deAnza-wAnda said...

aerobiks banyak2 kakchik untuk hilangkan stress ya...

Melati Qistyna's Mummy said...

sabo kc sabo.... [ckp mmg la senang kan ?]

tu lah, setiap cabaran menjadikan kita semakin kuat & tabah


singgah memalam di sini... jenguk2 :P

E.d.Y said...

kuatkan semangat yer kakchik..:)

toyolkiut said...

kebelakangan ni (lepas majlis kawin ari tu)..
TK nampak kakchik emo je menulis..
bnyk problem tmpt keje ke kakchik..