Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Hari ni dia camni. Esok dia camtu ..

Hari ni dia cakap camni ...
Esok dia cakap camtu ..

Dia buat undang-undang .. dia jugak yg langgar undang-undang tu
Camna tu?

15 comments:

azzey said...

Ckp x serupa bikin tu kak...:)

Aku Ibu Muda said...

di mana-mana ada macam tu....

Ati Masrif said...

hipokrit lah namanya tu..


Jom baca: MEDAN TANGGA

My Little Diary said...

salam

lusa mcm mana pulak dia ckp ek!
hehehe

Innanie | Ariffin said...

undang-undang??? pe kes ni kak??? cerciter!~

eliyaezlinalias said...

kalo dia suka suki lggar undg2 meh kita langgar dia!!! wakakakak...ketawa ada tanduk!

:: Zanna :: said...

mmg akan berlaku mcm tu la.. :)


Terkini : menang GA ^,^

Amy Syaquena said...

ikut sesedap rasa je..ni la orang kata cakap x serua bikin lain yang di kata lain yang di buat...

Tasha said...

maaf nak bagi tau ni...... blog ni ada malware

ceritera asni said...

haah kak..blog akak ade virus,baik akk cek,takut dia makin mengganas,hehe

sarah-najwan said...

susah berurusan dgn manusia gini
tak tetap pendirian..

hari ni jumpa ckp setuju
esok jumpa tak setuju

tak ke nyusahkan org jika segala dah dibuat..

norh said...

saya pun bosan dengan yang macam ni..

AngahSayang2314 said...

sabar kak chik sabar...

deAnza-wAnda said...

tin kosong jer tuh...

Suara Kalbu said...

So much like this Kak Chik.

Situasi sama macam apa yang sedang ida lalui skrg. Dia buat peraturan hari ini, esok dia sendiri yang langgar