Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

The preparation

Persiapan untuk kenduri kawin bukan main-main. Penatnya mcm nak pengsan!! Haha .. Tapi Alhamdulillah, tak da yang pengsan, sume segor bugor sampai sekarang. Hihi ..


 Mari kita inaikan si Pengantin

Eh .. sempat lagi berposing budak berdua ni. 
Org suruh cuci lantai!! Haha ..

Works in progress.  Bz .. bz ..

Kerja kuat mak-mak sedara nih. Hihi ..

 Kalau dah namanya emak, sambil buat bunga rampai 
pun sempat lagi layan anak. Hihi ..

Jom cucuk bunga telur kat batang pisang tu

 Papantanda ke rmh pengantin wajib ada.

Ya Rabbi .. terlopong mulut Mek Kak ~ my cousin who
drive alone all the way from Trengganu.

Ni baru yg dlm rumah. Yg kat tempat 'rewang', yg bertanggungjawab menjaga makan minum org 'rewang', yg bahagian masak-memasak. Tapi tak pe .. berbaloi sebab yg datang sume cakap majlis sgt meriah dan makanan sgt sedap. Alhamdulillah ..

13 comments:

Ujang9897 said...

banyak nya tolo....hehe

azzey said...

Alhamdulillah majlis berjalan dgn lancar dan meriah kan kak...:)

Melati said...

Selamat Pengantin Baru Norizah Ismail =))

Kakchik, saya ada kawan nama dia Norizah Ismail juagk,. heeee =))

-telordibasuh- said...

bersih telor-telor tu KC hehee

masmurni said...

sori...xdpt dtg kak chik...banjir la ktakan..ptg sbtu bru saya blk sgmt...jln bru ok...slmt pengantin baru buat adik kak chik...

Princess Nur said...

nyesal tk pegi kenduri adik kak chik..hihi

diana said...

meriah nye...
penat yang berbaloi ni kakchik

Cempakamelati said...

Alahmdulillah, majlis kenduri berjalan lancar dan makanan sedap. yang paling penting pengantinnya pun sihat walafiatkan..Selamat pengantin baru buat adik kak cik

Mama Zharfan said...

sgt besh dpt kumpul ramai2 time kenduri gini ;)

kakchik@ella said...

telor dibasuh .. mmg la bersih sbb dah basuh. mcm ko jugak!! haha ..

Buat yg lain2 .. terima kasih utk ucapan selamat pengantin baru tu ye.

tiefazatie said...

wah..best tue..kumpul ramai2...tlg menolong..=)

ferra ferro said...

penat terok ni ! kakak ferra nak kawen da ni , mesti ferra berasa gak penat berewang ni . haha

AngahSayang2314 said...

wah seronok kan kalau ada aksi rewang2 nie...