Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Aku terima nikahnya ..

Entry yang entah ke berapa .. aku pun dah tak ingat da .. haha. Majlis akad nikah Adikku Ee berjalan dalam suasana selamba dan mesra. Tok Kadi kaki lawak. Sian dia, bersusah payah dia dtg walaupun rumah dia banjir. Nak wat camna .. dah keja.

Sampai je dia cari pengantin perempuan dan walinya dulu





Salam, peluk, cium ayahanda selepas nikah.

Giliran bonda pula .. menitis airmata itu wajib. Sob .. sob ..

Short cut je la ye .. Gambo lain tak yah le tunjuk.
Foto famili ~ 9 beradik je yg ada masa ini. Lagi 2 org tak sampai lagi.
Eh .. eh .. comelnya aku dlm gmbr ni. Ek eleh .. perasan!! puji diri sendiri pulak. 
Kalo betul comel dan cantek tak pe le jugak. Haha ..



15 comments:

sarah-najwan said...

teringat zmn ambo dolo2..tapi ambo akad di masjid..heehe..kenangan tahun 1999..

Encik MamaT said...

kak chik.. alhamdulillah.. hehe.. ramai juga ahli keluarga.. sekali berkumpul.. fuhh.. riuh rendah.. hehe

My Little Diary said...

salam,

seronoknya.... meriahnya...

p/s: puji diri sendiri takper...

Ujang9897 said...

terasa nak kawin cpt2..hehe

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha, memang kak chik nampak cute in this piccas.. ha'ah.. fifiey msih ada di kelate. khamis ni blik jakarta dh..

nak turun kelate ke? hehe. jum jum.

Aku Ibu Muda said...

tingat masa wani kawen dulu... biasa pengantin pompuan mesti nangis, tapi daku sengih2 je dari mula sampai ke sudah...haha

AngahSayang2314 said...

selamat pengantin baruuuu tuk adik akakku hehehe...angah baru come back keje nie kak...rindu tak??? hehehe

MamaEma said...

tok kadi : aku nikahkan......

PL : aku terima....

Tok Kadi : sah?

Saksi : sahhhh...

AMIN.....

azzey said...

Cantik baju nikah adik akak dgn pengantin yg npk sweet je..silver gitu..:)

Ati Masrif said...

yang pakai bj hitam tu
adik bongsu ke ..^__^
comel lah

kakchik@ella said...

@MamaEma, timakaseh sbb masukkan dialog. KC dah tak larat u.

kakchik@ella said...

@AIM .. camna ko boleh sengih2 atas pelamin tu dik?? haha ..

kakchik@ella said...

@Ati, Ela kakak no. 2, anak ke 4 dari 11 beradik. Blushing i u ckp camtu. hihi ..

ardinihumaira said...

Alhamdulillah dah selesai :)

toyolkiut said...

alhamdulillah..
slmt semuanya..