Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

The seafood dinner at Kuala Sg. Baru - chicken not allow ok ..

Hari yang kita pegi tempat ni, malamnya kita makan besar .. mmmm .. yummmy .. yummmy .. sehingga menjilat jari. Hihi ..

Ikan 'apa ke nama' masak 3 rasa - Sori eh .. i forgot your name lah. Hihi ..

Ikan yang sama kita setim halia ~ OMG .. so nice one

Butter prawn - Aku punya  lagi sedap lah. Hihi ..

Calamari ~ Sotong goreng tepung lah. Hihi ..

Ikan Ijo (Ikan Banyan) telah di 'make over' menjadi merah. Tadi ijo - bkn main 'macho' lagi .. sudahnya jadi gini. Rupa ikan ... rasa dan isi mam ketam. Camna tuh? Hihi ..

15 comments:

norh said...

slurpppp....

Princess Nur said...

wallah..k'chik..mau pingsan tengok semua ni..hehe

Ellen said...

Ellen trus lapar nampak semua ni..hehe

Melati Qistyna's Mummy said...

meleleh KC...huhuhuhu

sarah-najwan said...

dgn gmbr close up tu..lgilah meleleh tgk sb terliurrrrr..jeles ai tau..huhu

Syima Emi said...

terliurnya akak tengok lauk2 ni semuaaa esp ikan banyan tu...hehehe

:: Zanna :: said...

yum!! yum!! sedapnya..lapornya perut ni..huhu~~

n3 baru : Kempen Say No VALENTINE!! ^,^

munna said...

tolong!!!.. kak cik ni saje je tau buat munna terliur tgk ikan 3 rasa tu ... ikan banyan tu tak pernah makan lagi .. sedap tak kak chik

alinac lover said...

mcm nak pengsan tgk entri ni

sedap nyaaa huu

AngahSayang2314 said...

kak chik jahat...jahat...jahat... lapa angah tengok tolongggg sedapnyerrrrrrrrrrrrrrrr..
kak hubby selalu kata kg angah kat melaka bila balik tak nak bawa jalan2 @ makan2 tempat ikan bakar yg sedap tapi angah tak tahu..la..bila nampak ini tempat yg akak pergi makan dia pulak perhhhh meletopppp leh tak bagi alamat hehehe..(nama je kg melaka tapi tak tahu) heheheee

MamaYatie said...

ummpphh...mak aiihh....lapor perut den ptg2 ni kak chik ooiii...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

semua nampak mabeles n sedap...

theblabber. said...

ikan steam tu sangat menggoda!!

Suara Kalbu said...

Menci menci tengok ikan-ikan ni sebab dia dah buat perut saya lapar. Huhuhhuuh

toyolkiut said...

terliur..