Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Macam-macam ..

Macam-macam gaya, macam-macam rupa, macam-macam ada. Ada yang salah tengok, ada yg terlepas, ada pulak yang ni kata ye yang tu kata tidak.


Manusia memang mcm tu ~ Macam-macam ragam, macam-macam karenah, Macam-macam ada. Layan je lah.



5 comments:

Syafiq Rosli said...

tau xpe kan kak chik

sarah-najwan said...

pokoknya..macam2 hadooo...hehe

*rindu kat KC sb smlm xberblog..ekke

Mama Zharfan said...

nama lg dunia2 heheh
kchik, adik me ckp hadiah dh sampai. tq!!
kchik nak kirim apa kat UK? email me ok
suzie284@yahoo.com

diana said...

macam2 gaya..
tak silap cakap tak pe..
kalau silap berkata2 kelak badan yang binasa..

azzey said...

Macam2 ragam kan kc....