Ayam goreng kunyit dan Sosej tak da nama ...

Thursday, February 24, 2011

Sebagai ibu kepada Biggie Monster,  yang bekerja dah tentu lah peluang aku utk makan kat rumah cuma sekali sehari je iaitu pada waktu malam*tu pun kdg-kdg tak makan* tapi walau camtu aku tetap masak tiap-tiap hari atau sekurang-kurangnya 3 kali seminggu utk kesayangan kat rumah ni. Beruntung la diaorg ni ada aku. Echewah .. masuk bakul angkat sendiri la pulak. Hihi ..

 Ayam goreng kunyit bahan tak cukup. Tak pe lah. Janji ada ayam dan kunyit dah kena dgn nama dia tu. Hihi

Sosej masak ... masak apa eh? Hentam sajalah, sukati korang la nak bagi nama apa. Takda nama la. Hihi .. Dulu resepi ni KY (kakak aku) yang bagi. Sosej di masak dengan 'minced chicken', bawang besar potong dadu, buh sos tiram, sos cili dan sos tomato. Patutnya ada sayur campur 3 serangkai tu tapi stok da abis. So carrot pun boleh la. Aiman punya favorite ni. Mesti berpinggan-pinggan dia layan. Hihi ..

You Might Also Like

13 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail