Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ke mana kita? Di mana kita?

Cuti panjang, kan. Mesti korang tengah holiday-holiday ni. Ke .. tengah beristirehat dan bermanja-manjaan kat rumah? Watever u are doing right now, hope you are enjoying it. Gunakanlah masa ini untuk bersama kesayangan semua, 'macam aku'. Hihi ..

Malam semalam kita tidur kat tempat ni.

Ditemani oleh kesayangan yang ini.

Dimana kita? Ke mana kita? Rahsia. Echewah .. chewah .. main rahsia-rahsia pulak. Hihi .. Yg pastinya hari ini perjalanan diteruskan lagi. Jom nyanyi lagu 'Balik Kampung'.  Sebab pasni kita nak balik kg lah. Hihi ... Ek eleh, org lain pun balik kampung gak, tak kecoh pun. Over!! Haha .. 

19 comments:

norh said...

selamat bercuti kak..have a great day :)

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kak cik, happy CNY yer.. selamat berholidayss tak kiraa d mna pun. take care n enjouy ur days!

Cempakamelati said...

Cantiknya rumah tu, rumah kayu, malam mesti sejuk ni. Halamannya besar, sungguh menenangkan fikiran.

Selamat bercuti dan selamat balik kampung.

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam kak cik..Selamat bercuti!!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

jeles...nak blk segamat gak

Mama Zharfan said...

selamat bercuti bersama yg tersayang :)

Princess Nur said...

cantiknyaa kg kak chikkk..bestnya..

Bulan said...

selamat bercuti kak chik sayam!

!eNa PnG said...

Happy Holiday kak...


safe journey...:)

b a m b a m ' s said...

bestnya bercuti kak chik!!huhuhuhu

ferra ferro said...

cuti sakan ! enjoy ur holiday kak chik ! =D

Woofer Storm said...

slm kak cik..

enjoy benar kak chik skg ni ea??takpe,enjoy puas2..pasni nak kena balik kerja da..heeeee

Ct Arina said...

cantiknye rumah tu kakchik! homestay ea?

alinac lover said...

cantik nya rumah!!!

toyolkiut said...

blk kg mmg best..

alexa yussida said...

happy holiday sis!

Maria James said...

missing kampung moment.

hustle bustle in the city really crack my mind. hahaha

Maria James said...

missing kampung moment.

hustle bustle in the city really crack my mind. hahaha

makdara TERdiva said...

cantik giler umah tu..