Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Ikhlas kah kita dan dia??

Kita hulur salam persahabatan dengan ikhlas tapi yg menyambutnya belum tentu, kan. Keikhlasan tak perlu dengan kata-kata.  Gerak geri, raut wajah sudah cukup utk menyerlahkan semuanya. Kita boleh rasa ~ dia sudi atau tidak. 'Warm or not'. Dia pandang kita sebelah mata atau dgn hati dan jiwa. Atau sekadar ala-ala sahaja.

Tak pe lah. Yang penting aku ikhlas.


20 comments:

Ellen said...

Ellen ikhlas nak bersahabat dengan kak Ella...senyum sket..hehe

forever love said...

kita sendiri dapat rasa if seseorang tue ikhlas berkawan atau tidak..chill je k kakchik

Anonymous said...

orang ni macam-macam ragamnya. kekadang wajah cantik tapi hati belum tentu putih seputih kulitnya, secantik wajahnya. kekadang kita jumpa orang biasa-biasa ja tetapi memberi respon yang terbaik kepada kita. kalau kita senyum pown dia dah senyumb alik dalam terpaksa baik buat dekkk ja...

JunAina said...

orang ni macam-macam ragamnya. kekadang wajah cantik tapi hati belum tentu putih seputih kulitnya, secantik wajahnya. kekadang kita jumpa orang biasa-biasa ja tetapi memberi respon yang terbaik kepada kita. kalau kita senyum pown dia dah senyumb alik dalam terpaksa baik buat dekkk ja...

kakchik@ella said...

@ellen, kak ella boleh rasa keikhlasan ellen tu. kak ella pun ikhlas dgn ellen.

kakchik@ella said...

@forever love, tengss atiq.

kakchik@ella said...

@JunAina, setuju dgn awak.

tiqa ramlan said...

kak chik: InsyaALLAh.. niat yang baik akan datang bersama kebaikan.. :))

makdara TERdiva said...

yg pnting..DIA tau keikhlasan kita..kalau org taknak kawan..saya ade..eceh!

Izan Ishak said...

betul kakchik...kadang2 dari raut wajahnya dpt diagak reaksi dia kan. yg penting kita ikhlas kan!

*izan pun ikhlas nak kawan ngan kakchik... :)

azzey said...

Tak pe KC...Yg penting Allah tau....

alinac lover said...

yong ikhlas jerk~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

adik ikhlas syg akak..huhu

kakchik@ella said...

@tiqaramlan, betul tu.

kakchik@ella said...

mdt, btl tu. kc pun syg awak. hihi

kakchik@ella said...

izan, kc sambut slm prshbtan izan dgn penuh kesyukuran. Alhamdulillah ..

kakchik@ella said...

azzey, btl tu.

kakchik@ella said...

alinac@yong, kc blh rasa. tengsss.

kakchik@ella said...

Lydia, akak pn ikhlas syg adik.

Woofer Storm said...

sy iklas pun iklas ni kat kak chik,iklas nak mnta blnja makan..heeeee
gurau,iklas la..sy syg kan ketat2 baik punya..heeee