Saturday, February 26, 2011

Majlis Teh Tinggi ~ Part 1

Lama dah diaorg merancang. Banyak kali sudah postpone. Hari ini terlaksana. Saya habiskan masa dengan mereka-mereka petang ini. High-Tea di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Which hotel ~ No  need to know lah. Not recommended anyway. Tak menepati spesifikasi dan piawai selera ku. Hihi ..

20an, 30an dan 40an.

30an, 40an dan 50an

Muda-muda .. cantek-cantek .. Gila-gila

Aku panggil yg tudung biru tu Gadis Melayu Terakhir.

Lagi byk umur, lagi byk pengalaman.
Jgn pandang sebelah mata.
I lagi byk mkn garam u. Hihi ..

Akan kembali dgn Part 2. Biggiemonster sudah menunggu. Mau ke McDonald. Dah bosan sgt agaknya dia seharian di rumah. Eh .. seminggu lah, bkn seharian. Hari-hari biasa dia tak dibenarkan keluar, sibuk dgn sekolah, tution, so .. wiken lah hari paling 'heavennnn' buat dia.







4 comments:

Mama Zharfan said...

beshnya kuar mkn ramai2 :)

diana said...

kesian aiman..
heheh

Ct Arina said...

hi-t pn kt otel. takot nk keluar dgn kc. huu =,=

azzey said...

Gadis Melayu Terakhir yg sorang kat sini ni KC x nak ajak ke?....*heh3..perasan lebey..*