Monday, February 21, 2011

Masam masam manis ..

Dalam hidup, kita kena telan semua peristiwa samada yg indah atau yg tak indah. Yg pahit, yg manis, yg tawar, yg masin, yg masam ~ semua kena telan. Baru la hidup kita lengkap dan sempurna. Kalo manis all the time where got fun beb. Tak da cabaran .. tak da challenge. Not good. Hihi ..

Ikan Talapia Masam Manis ~ Sedia utk ditelan. 
Sapa mau?? RM8.90 je. Hihi ..
Ok la tu kan sebab Diana kata makanan Kakchik nampak mahal sebab hiasannya. Hihi ..

19 comments:

Peri PiA said...

yummy,teringat citer Arwah P.Ramlee

hihi

Ati Masrif said...

memang nampak sedap
lagi2 hiasan yg cun gitu

tapi ...

kita tak makan ikan darat ler..
errghh..rugi...


Jom baca: BERTEMU MAN KIDAL

man yusoef said...

sedapnye..nsib baik sdah mkn dgn jayanya..haha

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

As salam kak cik...lama x masak siakap sweet & sour nih!tumpg mkn kt sini jer la yer...Bismillah...

Adinda Amy Sensei said...

as salam kakchik..

wahh nampak menariklaa hidangan ikan ni...menyelerakan..hehe


salam kenal2 yee.. :)

ozzy said...

Assalam..

Memang sedap nampaknya tu cuma saya kurang gemar ikan talapia.
Biasa makan siakap 3 rasa..pedas, masam, manis

My Little Diary said...

huhu... sedapnya.... :D

makdara TERdiva said...

balik ni pun saya nak buat masam2 manis tp another version.. :)

AizA said...

fuyooo sodapnya..

risa said...

comelnye deco dia...hehehe

Piasara said...

KC,len kali letak daun salad dulu macam nak jamu pasangan pengantin tu..hehehe..
KC..lagi satu yg nampak mahal ..pinggan tu la..
ish2..nampak sedap(sbb tgk gambar jer)lama tak buat.Lps ni KC tgk versi saya lak tau..ceh..tak nak kalah nih.Ntah bila thn nak buat taktau..

nisa said...

Fuh! Favourite nisa dgn encik suami kalo ikan tilapia masak masam manis..pheww..menu kami ari ni kari ayam, kangkung belacan sama ikan masin je...

alinac lover said...

nyum2 nak satu!!

azzey said...

Kasi murah sikit lagi le KC. RM4.90 boleh? hi3...

Miza Yusof said...

sedapnya siakap sweet sour ni :)

deAnza-wAnda said...

tajuk cam citer p ramlee tuh hihi...tpi look yummy la KC..

Woofer Storm said...

memang nampak mahal,sampi sgn nak makan ni,heheee

Ct Arina said...

besnyeeeeee >_< untung aiman x kesah!

MamaYatie said...

cukup rasaaaa