Saturday, April 30, 2011

Baik pada kita belum tentu baik pada yang lain

A kata terbaik
B kata baik
C kata tak baik

Tu la kan. Yg baik pada kita belum tentu baik pada yg lain. Sebab lain orang lain citarasa, lain cara fikirannya. Nak ikut A ke .. B ke .. C ke?? Tepuk dada tanya selera? Hmmmm.. ada masanya selera kita pun tak semestinya betul. Ekceli, yg terbaik sebelum ambil sebarang tindakan atau buat sebarang keputusan ialah .. GUNAKAN AKAL. Always remember that, my dear Mr. Bodyguard. 

13 comments:

Peri PiA said...

citarasa kita berbeza,yg penting kita saya saling menghormati

lirik lagu KRU lagu(lebih kurang) negatif

hihi

diana said...

bila orang muda celaru dan keliru..:p

najihah sahami said...

yeye..btol tu..tepuk dada tanya selera sendiri kan KC?

:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

betul tu sis...bkn semua pendapat sama.

RynaHakimi said...

Setuju ngnan KC..Keperluan manusia ni berbeza kan..tepuk dada, tanya selera..takyah nak tiru orang lain..hehe..yang penting, ia baik untuk diri sendiri =)

eelobor said...

Setuju 100% ngan kak chik

norh said...

takde individu yg sama..

Cikgu Nurin said...

sokong..dan jangan lupa bawa berbincang...

Ardini Humaira said...

setuju dengan KC :)

ctpayong said...

setuju. comment bukan condenm. masing2 punya value tersendiri.

sarah-najwan said...

betulllll....kita tak pernah sempurna pada mata org lain..nak2 yg PHD..

asalkan kita sudah puas hati dan sudah lakukan yg terbaek utk kita..no big deal...

Woofer Storm said...

betul3..kerana pilihan kita semua memang berbeza kak chik..heheee

deAnza-wAnda said...

dats rite kc...