Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

KIV je mana yang boleh tu dulu ..

Bizi .. bizi .. sangat-sangat bizi. Dari pagi sampai lah sekarang masih lagi 'kebizian melanda'. Pagi tadi dah la 'emejing res' mengejar masa .. pastu tak habis habis dengan cerita demi cerita di atas "letterhead" demi "letterhead". Aduhai ... Oleh itu, pe kata .. KIV je mana-mana yang boleh tu dulu. 

8 comments:

forever love said...

huhuh.. sama la kita...

diana said...

buat yang dan je la kakchik..:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

KIV je..jgn sampai tension tau sis

Peri PiA said...

KIV oh KIV

Bunga said...

KIV je lah kakchik... keje ni sampai tua pun tak pernah habis.. hehe

AngahSayang2314 said...

sama lahhh nie pun curi2

::Budak Degil:: said...

ala..akak kan superwoman...eehehehehe

azzey said...

Pekata KIV je sume tu kc...h.u3.