Rindu

Thursday, April 21, 2011

Tetiba rindu. Rindu kat kawan-kawan sekolah. Rindu jugak kat kak Yati yg dah pindah jauh ke Beranang. Rindu kat kawan-kawan blogger yang dah pernah jumpa dan bertentang mata. Tetiba rindu kat semua .. Mama, Abah, Adik Beradik. Tapi tu la ..kebizian membuatkan aku tak da masa nak fikir dan 'feeling-feeling'. That's y i under control.

Bizi sgt aku sepanjang April ni - Padat sungguh jadual dengan Agenda menuntut ilmu tiap Sahtu dan Ahad sampaikan masa utk diri sendiri pun hampir tak ada.  Penat?? Hmmm .... Tipu la kalau kata tak penat. Minggu ni last class. Pasni, mesti rindu kat kwn-kwn. Pastu pasni ada la waktu terluang utk keluarga dan diri sendiri. Eh .. "Graduation Night" nanti kita buat kat mana ye cikgu?? Hishhhhh .. mcm la Cikgu Najwa dengar!! hahaha ..

You Might Also Like

10 comments

Follow by Email

Like My Facebook

https://www.facebook.com/norzaila.ismail