Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Sudah ringanlah ..

Lega. Ringan sudah bahu dan kepala. Semua persiapan untuk Acara Terbang Tinggi-Tinggi bulan Mei nanti sudah 90% siap. Suka .. gembira dan lega. Syukur ... Alhamdulillah. Sekarang ni, tunggu masa je lah.

Muka org tgh suka*mcm muka org tgh berangan je, kan*Hihi ..

16 comments:

ziana said...

Bukan muka berangan..tengah control ayu gitu... ala-ala Watie Elite pun ada..Tapi lagi cantik... sbb dagu watie lagi panjang...keh.keh..jgn mara..ikhlas tau

Isteri Yang Comel said...

kak camera gegar tu.. hihihi :)

sahromnasrudin said...

semoga perjalanan itu selamat pergi dan kembali ya

alexa yussida said...

dah lama tak lihat makin muda n melecun plak kakak yus yg sorg nih :)

akak!!!sihat ke?:)

risa said...

hehehe..berangan2 tu kan tak salah..sambil2 tu berazam kan kan nanti hasilnya sila kongsi eh..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihi...muka lega camtu ye kak?bagus la.tak pening2 dah nak pikir kan?

Mama Likha said...

kak, cer buat muka org xcited sikit! hehe. ni bahjet lawa ni wpun mmg dh lawa sokmo!! hehehe. cer lompat sikit hihi..

Shiela Firdaus said...

acara terbang tinggi² ke mana nih?? itottttt!

diana said...

terserlah muka senang hati tu..
hahahha

qemaishak said...

seronoknya nak g terbang tinggi2..bln mei bln bz bg qema, ade audit kat sini huhu

alinac lover said...

ala kak~ nak p mana??

Azwan@Mr Money said...

Salam kak chik.... lama x komen... slalu jd silent reader jer..
hohoohoh
ari nie rajin plak nak menaip.
blog sendiri pon x ter update. hehehe

::Budak Degil:: said...

terbang???..terbang mane kak?..nk p london eh ??....nk ikott!!!!

Miza Yusof said...

nak pi mana KC ? nak ikuttt jugak :)

Qaseh dalia adelia said...

muka comei tuuuu .. nak ikut gak !

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

KC nak pegi Disneyland eh????