Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Tak terluah dengan kata-kata

Certain things are just 'Undescribe'. Tak terluah dengan kata-kata. 


Walau tak terluah dgn kata-kata .. yg pastinya dlm hati ada banyak tandatanya.

18 comments:

oshin-jamel said...

comelllnye akk ku sayammm nie..heheheh!

risa said...

tengok akak senyum pon dah sejuk hati ni..
semoga hari ni lebih dari semalam ye kak:)

Ct Arina said...

kc masih mampu tersenyum ^_^

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sabar ye sis..apa yg merunsingkan tu?rambut baru eiii hihi

Shiela Firdaus said...

nape ni KC...senyum²~!

munna said...

walaupun apaapa pun yang penting... senyum.. tak perlu kata apa apa...senyum

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

cer cite...cer cite....nk dgr ni...

Qaseh dalia adelia said...

ce cite ce cite hehe senyum yang penuh makna tu ..

toyolkiut said...

falsafah..
falsafah..

di sini tertanya2..
tp x tertanya..
bimbang apa d tanya..
buat empunya diri kembali btanya..

diana said...

potong rambut ke kakcik??
comell!!

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

KC rambut baru eh??? :)

cun!

Ujang9897 said...

senyum2 comel..=)

::Budak Degil:: said...

adesss...pening pikir...heheeeh

ardinihumaira said...

senyum satu sedekah.. senyum balik kat KC :)

AngahSayang2314 said...

cantik apa..nampak cool jer muka.. knp nie kak???

azzey said...

kc potong rambut ek..mcm pendek je..:)

Peri PiA said...

apakah?

alinac lover said...

awat muka kak cm nak nangis ja hehehe