Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jom kita tolong penyek kan ..

Pada hari aku di 'transform' kan menjadi ala-ala Krisdayanti di sini, sesudah selesai acara conteng menconteng dan diberi komen oleh Pengkritik Tetap Cik Puan Arlina Tuan punya Akademi, maka rombongan kami telah pergi ke lokasi untuk memenyekkan sesuatu. Apakahhhhhh??? Baca lah lagi. Go down and down .. and down. Hihi ..


Tu dia .. Jus mangga, Jus Jambu, Ayam Penyet Goreng, Ayam Penyet Bakar dan Jus Epal

Tukang-tukang penyetkan Ayam yang berjejari halus. Eh .. bukan ... Jejari halus tu aku punya. Hihi .. Korang sume berjejari seni. Echewah. Hihi .. Dalam ramai-ramai ni kan, ada sorang tu tak makan. Dia tengok je kitorang makan. Eeeee .. geramnya aku. Huhu ..

Ayam Penyet API ~ Gitu la sebutan dia. Hihi ..



22 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ayam penyet..tp bkr..tak pernah rasa lg..hihi

zlina erma said...

k.chik sapa owg nye... esok kita cocok mata dye nak x... hehehe

Cik Ila said...

Sedapnye.....nyum3..haha

diana said...

krisdayanti ke linda onn??
linda onn la kakchik..:p

Peri PiA said...

aym penyet ap terbaikkk,sambal dia meletopss

k c belaja2 make up ni FOC ke?

toyolkiut said...

pernah dng pasal penyet2 ni, tp lum pnh mkn lg..
sedap eh..

Ati Masrif said...

camne agaknya makan
dengan wajah glamer..:)

ardinihumaira said...

ayam penyet kat ani sup utara best ;)

kakchik@ella said...

@Lydia, kc pn tak penah rasa yg bakar tu.

@zlina erma, berani ke ko dik?? hihi

@Cik Ila, mmg yummy. hihi ..

@Diana, Linda Onn?? Boleh lah. Hihi

@Peri Pia, mmg meletop pedasnya. Ye Pia, FOC. Bwk diri je dik.

@toyolkiut, marila ke KL dik, kc blanja. hihi ..

@Ati, rasa cam serba tak kena

@Ardinihumaira, ye ke? lum penah rasa lagi. hihi..

::Budak Degil:: said...

kalau sy ikot akak mase tu msti muke sy pn ade tertempek kat situ kan..ahahaha..sy p mkn ayam penyet yg kt belakang mcd tu...

azzey said...

Habisle ayam tu asyik penyek jelah memanjang...hu3....

s1t1 2uL41k4 said...

aduh kak.. tetiba je saya rasa lapar tengok ayam kena penyet ni..

cik bahulu oren said...

sedapnye tngok semua jus tu..*__*

My Little Diary said...

hehehe.... syiokk nya

pernah jugak makan ayam penyet ni, kawan belanja, kat seksyen 7 shah alam...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kan dah kena penyet....

risa said...

wow weeee...makan makan makan..bestnye

Ummiakid @ lily said...

Tak pernah lagi makan ayam penyet...kat kuantan ni ada npk 1 kedai tapi lom singgah...sadis kan. Org sume dh rasa...kita lom...!!!

CIk QiQi ChoC said...

len nye muke kc..huhu..nyris2 xknai la

alexa yussida said...

akak,kim salam kat awek baju biri kotak2 kecil oki..:P

sedapnye mamam !!

Mama Likha said...

AP... tp sebutnya API erk... sedap tak ayam penyet ni kak KC..? tk pnah try tp salu lah nmpk.

alinac lover said...

yong suka!

Miza Yusof said...

meriahnya :) teringin nak jumpa kak chik.