Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Awak follower saya?? Baca eh entry ni.

Awak follower saya, kan? Awak baca tau entry ni. Penting ni.
Dan disebabkan tersgt lah penting announcement ini, saya paksa diri saya buat buat entry ni sekarang jugak walaupun saya tengah bizi. If not, nanti saya lupa.

Ehem .. ehem ..  Buat 'sound check' dulu.

Follower-follower yang kat bawah ni, sila contact saya kat sini.  Saya nak bagi awak gula-gula. Hihihi ..  Tak lah, saya nak bagi awak hadiah sebab awak saya pilih sebagai Follower bertuah kat blog saya ni.

Follower ke 999 ~ Nurfaizah
Follower ke 1000 ~ Syafiqah Khadiron
Follower ke 1001 ~ Rania

OK lah. Tak leh ckp pjg-pjg. Jgn lupa contact saya ye.

25 comments:

emarieys said...

TAHNIAH... saya? huhuhu

oshin-jamel said...

tahniah!!!hehehe!

Anonymous said...

eh! nama saya takde ke??? sob..sob... :)

dahsat ah KC..dah 1001 tuh! taknak buat makan2 ke???? lalallalala

safurara said...

wahhh nk contact jugakkk.

Sheherazade said...

pia xde ke?hihi

Shiela Firdaus said...

KC..nak gula² jugak pelissssss!

risa said...

ish ish ish nape saye tak bertuah eh

qemaishak said...

tahniah buat kc & follower bertuah itu ye..

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

la..sy x bertuah kali ni..

yanamib said...

sy xde dlm list..tp nk contact kakchik jugak buleh?? ngee =P

Pakwang said...

Nak Jugak Kak Chik. hehehehe

toyolkiut said...

uiks..
cmne nama TK tercicir ni..
hehe..

Izan Ishak said...

kak chik..nak jugakkkk!!
hehehe...

cik bahulu oren said...

ala,nk jgk..hehe

Isteri Encek Bard said...

ah bestnyer.... nak gula-gula jugak.. hihihi

My Little Diary said...

adeh... apsal time i, u tak buat camgini... kalau x, dpt gak gula2 tu
hehehe
errmmm... saya follower ke brape ek? ntah ler...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tahniah...utk isteri en.zul ni tak de ke?hehehehehhe...

Unknown said...

durian runtuh buat follower bertuah..seronoknyer.

sarah-najwan said...

ololllllll..nok jugok gula-gula tu..huhuhu

Dr K said...

pilihlah lagi follower bertuah...

(dengan harapan nombor saya naik)..ekekekkeke

Effi Rahmat said...

walau x bertuah.. tahniah utk yg bertuah... :)

munna said...

alahai..bestnya ...tahniah... kc nak juga gula gula tu...

Ct Arina said...

klu xde yg claim hadiah tu bg rina jelah kc. hihi^^

::Budak Degil:: said...

eh..einn xtersenarai ke?...hohohoho

~ AppLe BLosSoM ~ said...

salam...wah nama sya pun ada..terharunya...