Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Kalau nak jadi pandai

Kalau nak jadi pandai .. there's no short cut my dear. Mesti lalu jalan susah dan penuh liku dahulu.  It's a very .. very .. long and hard way. Learn .. think .. Learn .. think. Then u decide. 

p/s :- Entry ini adalah sambungan dari entry ini dan ini.

16 comments:

Peri PiA said...

setuju!

mizzkechique said...

kalau tak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya.. =)

Lagenda said...

Betul..no short cut utk berjaya

Cik Moon said...

teramatlah setuju! (^___^)

Tasha said...

hahahaha.....sabar je lah~

alinac lover said...

a.a..mcm2 kena buat bru pndai hehe~

sarah-najwan said...

sgt setuju!!!!
tiada jln mudah utk berjaya/pandai tetapi tidak mustahil..

missSenget said...

setuju...

tapi selalu rasa malas lagi kuat.. =.="

cmne ni kakchik??

ctpayong said...

betol tu KC. kakct sokong. itu pu yang selalu dok pasak kat telinga anak2.

Adinda Amy Sensei said...

saya setuju!!!

Miza Yusof said...

setuju dengan entry ni :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

adik dah jln jauh ni sis..tp naper tak pandai2???huhu

qemaishak said...

sebab nak kaya cepat la ramai yg terpedaya Skim Cepat Kaya huhu

Jgn nak pandai cepat g beli sijil pula dah la hehe

Ct Arina said...

setuju sgt2. xde jalan mudah. usaha utk yg terbaik jelah^^

p/s: kc x sombong.. no worries! kc ttp ade singgah blog rina. gud enaf dah tu ^_^ klu kc dtg jb gtaw taw!

Ati Masrif said...

betui..

betui...


^___^

azzey said...

...yelah..sbb adakalanya jln yg senang tu paling bahaya