Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Hadiah buat dia

Atas semua jasa bakti yang telah kau curahkan dalam membawa ku ke sana sini .. di dalam negeri mahu pun luar negeri, maka dengan ini kau terimalah hadiah dari aku. Walau sudah banyak yang ku beri sejak dulu lagi aku masih tidak puas memanjakanmu. Aku kan sayang kau wahai kaki-kaki ku. 

Dah habis mahal dah ni. RM339, beli kat ISetan KLCC. Tu je la 'standard' ko pun wahai kaki kesayanganku. Pasni harap-harap boleh bawak ku ke mana sahaja dengan lebih laju lagi. Eh .. wat Catwalk mesti cun sgt nih. Hihi ..

Hey Naturalizer .. jgn nak perasan. I, Zang Toi kaler krim pun latest buat si kaki gak tau. Eh korang berdua .. jgn gadoh-gadoh eh. Sama-sama baru lah sebab beli aritu dua pasang sekaligus. Pasni boleh la kita jalan jauh-jauh sikit. Harap-harap tak melecet. Hihi ..

Wah .. wah .. wah . .canteknya kau wahai kaki-kaki ku. Eleh .. pakai cap Ayam pun cantek dan hebatlah. Jangan nak perasan wahai kakchik@ella. Hihi ..

Sikit lagi kau bakal ku manjakan seperti ini lagi wahai kaki-kaki kesayanganku. Tunggu ai ada masa eh. Hihi ..


21 comments:

Shiela Firdaus said...

wow..chantekk kasut itu!! :-))

eliyaezlinalias said...

mau jugee yg beren-beren tue~~

Peri PiA said...

a cun nya!!

k.chik urut kaki ye,jeles2 hihi ;P

Miza Yusof said...

cantik kasut tu. nak juga :)

Amy Syaquena said...

cantik kak cik kasut tue , jelesnya amy la nie x leh pakai kasut tumit tinggi huhuhu~

Tasha said...

kaki sape yng cantik sngt tu? jeles plak....

diana said...

lawa..
cemburu:(

Princess Nur said...

kak chik..RM339? ok apa.. nur nyer baru beli ari ni RM33.90 ..haha!

Fadzillah Kamarudin said...

uiks...
jeles ngan kaki kak chik...
hmmm...

alinac lover said...

kasut baru ~heeeeee

Melati Qistyna's Mummy said...

adeh cantik nyee... saiz 5 kah ? kalau rs x suka, lantingkan ke sini jer...hahahaha

Aku Ibu Muda said...

Kc, gigit x sandal tu sebelum pakai? Hehe... Petua x nak kaki melecet

Mr Strider said...

hehehe..nasi ayam tu akak makan kat mana??kat selekoh tu ker??hehehe

Regards,
-Strider-

Bunga said...

canteknya kak.. saya dah lama x melaram pakai kasut macam tu.. habis kebas kejung kaki kalau pakai kasut mcm tu musim2 sejuk ni.. hehe

ardinihumaira said...

wahhh bertuah kaki KC leh pakai kasut hebat cemni.. dni teringin nak beli kasut mahal2. tapi apokandayo.. tak ado pitis hehe

Qaseh dalia adelia said...

fuyoo cantek kaki sis gebu haha

::Budak Degil:: said...

(Aku kan sayang kau wahai kaki-kaki ku)
wah..byk kaki akak eh..ehehehe..einn kalau bab kasut ni mmg kene beli kasut yg agak2 $$ jugak la..sbb kaki senang sgt melecet..sbb tu suka beli sepasang je wlaupn mahal sikit..so blh pakai lama...:)

Woofer Storm said...

rasa nak pakai pulak ..hheeee

meaw said...

mahal gilaaaaaa..terkezut nengok regenya..tak mampu nak beli g,tunggu keje la :)

azzey said...

Nak yg ZANG TOI tu 10! ha3...

cik bahulu oren said...

nk kasut zang toi tu kak..hehe