Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Jom kita conteng-conteng

Hari ni nak gi menjalankan aktiviti conteng menconteng. Hmmm .. gi mana la hasilnya nanti ye?? Walau cuma ada jari halus tapi bukan sentuhan emas, harap-harap hasilnya cantek dan molek.

Selamat Hujung Minggu, korang.

13 comments:

Fadzli Amir said...

Salam...memang kerja menconteng...samada atas kertas, atau menconteng di moniter komputer...hari minggu ni nak berehat dari menconteng sekejap...hehehe

alinac lover said...

nak p mekap ke? hehehe

eelobor said...

hehehe...masih blur. mungkin akan ada entri yang menyusul lagi pasal menconteng nih

norh said...

selamat berhujung minggu kak :)

Qaseh dalia adelia said...

conteng2 mende sis

Miza Yusof said...

conteng apa ni kak cik ? heheh

AiDa AzRyN said...

haaa.. ni mesti bab mekap2 kan?:D

!eNa PnG said...

conteng apa kak?

Melati Qistyna's Mummy said...

menconteng di kertas kah ? menconteng di muka kah ? menconteng di badan kah ? erkkk, apakah yg di conteng di badan...heheheh

::Budak Degil:: said...

hehehe...apelah pulak conteng2 kak..hehe...

Woofer Storm said...

tak nak menconteng sis,nak tdo je la best..hheheee

meaw said...

nak conteng batik ke?

azzey said...

saya pun sker conteng muka..*hi3...tetiba...*