Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

Entah ke mana la melayangnya???

Ke mana perginya ye? Sekejap ada .. sekejap tak ada. Kdg-kdg ok .. kdg-kdg tidak. Bila tengah tak ok .. nak "senyum" pun tak lalu.


Entah ke mana la melayangnya "Cik Puan Mood" ni, eh? Agaknya bila bulan datang memang camni kot??

13 comments:

azila said...

samala kc..zla pon tgh dok cari mood gak ni:)..esok camner?

Ummi said...

cheq pun tengah cari mood juga ni ...hrrrr

shah-kayrul said...

selamat pgi jumaat kak....cik mood menyorok mana tue....memang susah la kalau mood dah ke laut.

Tasha said...

i tag u here: http://natasha1987.blogspot.com/2011/04/more-info-klik-this-banner-okay-dah.html

risa said...

biasalah tu kan kak...nama pon perempuan mood everytime swing2 kan kan kan

sarah-najwan said...

ambo seminggu sblum "kwn baik" dtg..mmg mood nk marah ajo..nak2 kpd anak4..huhu..

pastu..bila kwn baik da muncul..terus okeh..hehe

YanaMIB said...

bila bulan dtg mood mmg tunggang langgang..huhu~

munna said...

sejak dari lahir yasmin blm ada lagi bulan mengambang ni gara2 amalkan pil norriday... nak tukar yg lain pula lepas ni

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ceriakan diri sis..cheese................

qemaishak said...

kak, qema pun bz giler tapi sempat gak singgah sini ni hehe

azzey said...

beselekc...bln thg mengambang penuh tu...hik3...

Miza Yusof said...

bila bulan mengambang, macam-macam mood ada. hehe :)

Peri PiA said...

kc,dah ok?