Featured Post

Jom Gaya Hidup Sihat ~ Makan dan Exercise

Another chapter of my exercise diary .. hidup Misz-ella camni la .. kalau tak kerja, exercise. Kalau tak kat Event kat Gym. Tu je la tempat...

4 dan 5

Sungguh tak sangka yang bulan 4 ni bertukar menjadi bulan yang teramatlah bizi buat aku. Every wiken full. Jemputan kenduri bertunang je ada 2 bulan ni. Akhir bulan ni nak balik Kelantan pulak.

Bulan 5 ada 2 "misi outstation" ~ Bakal terbang lagi nampaknya aku. Dalam sibuk .. dalam bizi .. "workout" tak tinggal, urusan 'domestic' rumah tetap no. 1 ~ tetap jadi Chef dan Driver tiap-tiap hari. Eh .. dah lama tak letak gambar masakan sendiri kat blog, kan.  Masalah "line" lah. Kalo korang tengok n3 aku banyak gambar .. tu sume kebanyakkannya aku "upload" dan siapkan waktu malam. Tapi tu la .. sekarang ni line tenet teruk sangat .. nak upload 1 gambar pun sampai tersengguk-sengguk aku dpn lappy. Kalau tak kuat semangat .. memang sokmo tak berfoto la sume n3 aku. Patut la ramai org lebih suka ambek jalan mudah .. buat n3 je .. tak da gambar. Tak pe la, kan .. janji ada isi .. ada mesej .. janji hepi dan bahagia. After all, blogging is suppose to be fun. So, buat sajalah cara mana yg korang suka. Betul kan?? Hihi ..

Wah .. ramai terkejut tengok n3 giveaway tu ye. Bkn korang je .. aku pun terkejut sebenarnya. Sampai "la" dok tanya "Awat aku join eh?" Hihi .. Sebenarnya memang tak berapa gemar  masuk "contest" sebab  tak pernah menang .. aku tak da "ong" kot? Ataupun sebab sikap aku sendiri yang suka duduk diam-diam. Eh .. diam ke ko Ella ?? Pigi dah .. Hahaha. Tapi, kan .. aku suka sangat masa menang beg Aigner aritu . 1st time buat "Blog Review" tetiba menang .. sepanjang hari aku senyum*jakunnya kau Ella .. hihi*

Tapi kalau u ols nak tau .. n3 GA tu aku dah buat lama .. since 1st day GA tu dilancarkan tapi tu la .. disebabkan kerja banyak .. lama n3 tu kena peram. Saja je la korang, nak support rakan blogger yang baru pertama kali buat game camni. Tu je. Eh .. aku banyak hutang dengan korang, kan. Banyak komen aku belum jawab. "Line tenet" jeles dengan kita lah. Nak bukak satu "Tab" pun terkial-kial. Nak jawab kat opis memang la tak sempat. Biasanya kalo kat opis, BW dn updet n3 pendek2 tu time aku terlalu "stress" atau mengantuk. 5 .. 10 minit .. pastu wat keja balik. Camtu la cerita dia. Hihi. Eh .. korang, dont feel bad ye, i read all your comments. I appreciate. Senyum sorang-sorang baca komen korang tau. Korang penyeri lah. Satu lagi kan, bila korang komen atau jerit kat kotak jerit tu kan .. aku suka. Tak la aku rasa macam cakap sorang-sorang. Hihi ..

La .. mukadimah dan tajuk n3 lain .. tengah-tengah n3 lain. Ya Rabbi Ella .. ko ni sokmo ke laut la. Sian org baca n3 kau tau. Hihi .. 

11 comments:

toyolkiut said...

kenduri lg..
leh makan2.. jalan2..

wah, kakchik join kontes ye..
bagus2..
mana tau tuah tlekat kt jari2 halus tu kan..

Tasha said...

sibuk betul mummy kita ni.....tapi masih pandai curi masa ek

Unknown said...

a.a kan.manyak bizi kak ella ek skg~

ardinihumaira said...

dni pun bz gak KC... uhuhu wat luah pasaan lak dni ni ehehehe larikssssss

qemaishak said...

hehe saya pun sokmo lari tajuk bila membebel kat blog ni kak chik
bestnya balik kelantan sokmo, jeles2 :)

Isteri Encek Bard said...

panjang sekali entry kc... hihihi

AngahSayang2314 said...

ye la sama gak kc..angah pun sama gak...

::Budak Degil:: said...

at least ade menang beg tu jugak kak..einn ni dh bape byk join GA dgn kontest..luck tu belom mari..huhuhu..

eh..esok kite ketemu lg la kak!..hehehe

alexayussida said...

mmg ke laut habesla ni kak..hihi

but i get ur point n story,dun worry sis :)

risa said...

sama lah kakak sayammm..kite pon sibuk sokmo!!!mencikkkk tak sempat nak bw

Unknown said...

entry kita tak de photo2 kakchik..
kalau entry pasal maisara je ada photo..
bukan apa..
entry kita tu banyak tentang
cerita hal2 orang.
jadi baik la tak payah ada photo..kang ada yang saman kita..
hahahah