Friday, April 29, 2011

Jumaat kita semalam

Hujan turun mencurah-curah selepas Subuh. Maka, bersusun la kereta mengantar anak ke sekolah..pastu berperang pulak di jalanraya yg sesak utk ke tmpt keja. Eeeee.. dok KL ni sokmo 'traffik jem' lah. Jom pindah*Hihi*

Tetiba teringin pakai Kebaya lama warna cokelat.

Roti setim namanya tapi lbh kpd "pau" gayanya. 
Kawin campur kot? Hihi. Roti bakar tu bkn ai punya.

Honey Lemon Tea always my choice. 
Teh tarik?? No .. no. Kurang suka.

Dari pagi sampai ke mlm semalam ditemani oleh ramai kesayangan. Kwn, keluarga, adik beradik, anak buah, mama dan abah. Terasa hidup sungguh  bahagia dan lengkap dgn kasih sayang yg tak pernah kurang. Terima Kasih Allah. Moga kekal bahagia selama-lamanya. Amin.

13 comments:

Aku Ibu Muda said...

Jom pindah...hehe...area Puchong ni kurang sket jem :) ke...sebab wani merempit gi ofis? hahahaaa

risa said...

ala kakchik ni...saye nak pindah KL..senang nak cari makan makan..hehehe

MamaEma said...

jom pindah kelantan....konpem takkan jem

kakyon said...

memang rasa nak pindah jauh dr kl..

eliyaezlinalias said...

ala kc town girl pe de hal tkat hadap jem tu....hihihi

echah mashuri said...

perghhh..cokelattt gitu sis.cantik:)

echah mashuri said...

perghhh..cokelattt gitu sis.cantik:)

munna said...

pindah temerloh..kak chik..cini cpmfirm tak jem...

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

kak chik..pinky baru pindah duk ganu..senang2 mai la sini kita jumpa.. ;)

dulu duk kl gak..mak ayah pun kt sana lagi..cuma diriku yg tersesat di timur ini ehehe

Peri PiA said...

kc minum di mane tu? :)

RaNiA said...

ish dh lama tak makan roti bakar..teringin la pulak...hehehe

alinac lover said...

best nya jalan2~

Ardini Humaira said...

cedapnye KC mamam :)