KEJORA DAN BINTANG

Tuesday, April 26, 2011

Dah terjebak, tak leh pulak nak patah balik. Sinetron Kejora dan Bintang ni bakal berakhir tak lama lagi dan akan digantikan dengan Sinetron lain pulak. Tak nak follow .. nanti kita susah. Hihi ..

Sapa tengok Sinetron ni? Jom kongsi cerita. Dalam banyak-banyak watak dan pelakon Sinetron ni kan, sapa yang korang paling suka? Kita suka watak Baim Wong. Tang lakonan pun kita suka lakonan Baim Wong jugak. Watak' Erlangga' cucu kepada Usahawan berjaya yang asalnya bongkak dan sombong akhirnya berubah menjadi seorang yang pemurah, baik hati dan rendah diri hanya kerana "Kuasa Cinta". Hmmmm .. Indah kan cinta? Agak-agak ada tak orang camni di alam realiti?

You Might Also Like

19 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here