Wednesday, April 27, 2011

Take a break. Penat!!

Take a break jap. Lari kan diri jap dari 'paperwork' yang menunggu sentuhan jari-jari halusku. Haihhh .. pagi ni terpaksa jauhkan diri dari tugas opis untuk buat suatu tugas persahabatan. Tengok-tengok tak jadi. Hmmm .. tak pe lah,, nak wat camna. Ada la hikmah yang kita tak nampak hari ni. Yang penting kita ikhlas. Ganjaran Tuhan dtg dgn bermacam cara dan ada kalanya kita tak terduga. Tuhan Maha Kaya. Dia mengetahui segala-galanya. Penatlah. Dah la seminggu dua ni asyik fikirkan huruf E dan A. Masing-masing mengejar 'dateline' utk failkan 'incometax' masing-masing. Sume nak borang EA. Walau cuma 20 orang di bawah tanganku tapi dengan kerja-kerja lain lagi ....dgn tak sehat lagi. Aduhhhh. Berjalan maya pun da kurang sangat sekarang ni. Bukan tak ingat kawan-kawan tapi masalah MASA. Ni pun dah cuba buat yang terbaik. Untuk diri sendiri .. untuk keluarga .. untuk teman-teman.

11 comments:

risa said...

selagi bukak mata keroje keroje ye kak...psttt barang udah sampai ke?

Peri PiA said...

kc,take care

insyAllah...semua org berhak berehat sebantar

I'm Cida said...

selamat bekerja..eheheh

Lagenda said...

Apa2pun, kesihatan yg perlu diutamakan KC yek..then ingatan utk mak ni, last2 pun tak per..janji ingat. hehehehe..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

pegi spa lah kak cik..dpt urut² bdn baru boleh segarkan badan semula..

Hanis Azla said...

bulan ni mmg bulan EA kak.. semoga segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan segala urusan..

Woofer Storm said...

tkpe,ada ganjaran dunia dan akhirat buat yang kerja iklas mcm kak chik..cool tau..

*keja jgn stress,baru snng nak syg ketat2^^

Bulan said...

kakak sayam.keje pn keje kesihatan kne jaga taw.sayam kakak!

diana said...

kerja lebih penting kakchik..
lagipun tu kan tanggungjawab kita..kan??
masa tu sentiasa tak cukup kakchik..
sebab nye kadang2 kita dah melanggar
peraturan masa..
masa kata malam kena rehat..
tapi kita ni malam masih buat kerja itu ini..
tu pasal tak cukup masa..
heheh

Miza Yusof said...

selamat bekerja kak chik :)

alinac lover said...

xpe kak~ buat keje elok2 ya..nnti jalan2 maya :)