Take a break. Penat!!

Wednesday, April 27, 2011

Take a break jap. Lari kan diri jap dari 'paperwork' yang menunggu sentuhan jari-jari halusku. Haihhh .. pagi ni terpaksa jauhkan diri dari tugas opis untuk buat suatu tugas persahabatan. Tengok-tengok tak jadi. Hmmm .. tak pe lah,, nak wat camna. Ada la hikmah yang kita tak nampak hari ni. Yang penting kita ikhlas. Ganjaran Tuhan dtg dgn bermacam cara dan ada kalanya kita tak terduga. Tuhan Maha Kaya. Dia mengetahui segala-galanya. Penatlah. Dah la seminggu dua ni asyik fikirkan huruf E dan A. Masing-masing mengejar 'dateline' utk failkan 'incometax' masing-masing. Sume nak borang EA. Walau cuma 20 orang di bawah tanganku tapi dengan kerja-kerja lain lagi ....dgn tak sehat lagi. Aduhhhh. Berjalan maya pun da kurang sangat sekarang ni. Bukan tak ingat kawan-kawan tapi masalah MASA. Ni pun dah cuba buat yang terbaik. Untuk diri sendiri .. untuk keluarga .. untuk teman-teman.

You Might Also Like

11 comments

Follow by Email

Like My Facebook

put your fb fan page like here