Sunday, April 24, 2011

Terkena symtom air meleleh

Sungguh la mengantuk bawak kereta pagi ni. Rasa nak tongkat mata dengan apa-apa yang boleh. Akibat makan ubat selsema la ni. Nat wat camna .. kalo tak makan kang meleleh lak air hidung, gatal-gatal tekak dan mata. Hmmm .. Owh .. By the way, Selamat Bekerja, korang.

15 comments:

YAYA AZURA said...

musim selsema sekarang nie ye.. ramai betul org kena selsema ..

KC .. jom join 1st GA yaya .
jemputan VVIP nih ..haha..

http://diariibuwafiq.blogspot.com/2011/04/yaya-azura-1st-giveaway.html

AngahSayang2314 said...

ye la kalau dah pekena ubat selesema ke??batuk ke effect esoknya pasti mengantuk kan??? angah pun macam akak gak tengah selesema +an tengah batuk nie aduhh

cik bahulu oren said...

rs x slesa kn bila kena flu..hehe
rjin2 mkn ubt akak..bg cpt baik ;)

Peri PiA said...

alahai,seksaan maha hebat

get well soon kc,take care

risa said...

ekon kasi slow ye kak..hehehe
kat luar memang panas..tapi badan kite sejuk kan..semoga akak cepat sembuh!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak..
moga cpt sembuh ye.muahhhhhh

azzey said...

mkn ubat selsema blh buat mata ngantuk....:(

take k ye kc

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah dah kena virus....semoga cepat2 semboh ye kc..

Tasha said...

sekarang mmng ramai orang kurang sihat la ek. I pun batuk2 n selsema ni.

sarah-najwan said...

ambo penah mkn ubat releskan otot sb lenguh..rasa mcm koya aje..mata nok tutup tapi telinga dgr belaka..yg tak tahan tok lena nk tido..pelikkan..huhu

diana said...

selsema pulak..
berjangkit dari sapa tu??
kepala berat,mata pedih..
tu la yang terjadi bila selsema..
rasa nak letak kepala atas bantal je kakchik kan??
tak ambik MC ke??

Gen2Merah said...

hingus meleleh tu yang tak tahan kan,..

Myra Jay said...

Moga kakchik cepat sembuh ye, mmg tension kalau air asyik meleleh je kan.. :)

munna said...

skrg ni musim yek... anak2 pun dah mula meleleh air ..jgn jangkit dgn munna sudah le...

makdara TERdiva said...

kalau dah terkena virus ni alamatnya sepanjang harilah nak tidorrr jer..

semoga cepat baik yer KC :)