Thursday, April 21, 2011

Tertutup pintu rezeki kalau kita lupakan ibu bapa

Tertutup pintu rezeki kalau kita lupakan ibu bapa. Jangan lupakan dia walau dia jauh di mata. Doakan dia tiap kali lepas solat. Tak berjumpa, tak bermakna kita tak ingat, kan. Kalau dia dah tiada .. Kirimkan pahala dengan bacaan Ayat-ayat suci Al-Quran.

Moga Ayah tenang di sana dan ditempatkan di kalangan org-org beriman. Amin. Sayu rasa hati bila baca semula entry tentang Ayah. Rindukah aku??

10 comments:

sahromnasrudin said...

trime kasih atas ingatan ini...jasa mereka mmg tak terbalas oleh kita

Adinda Amy Sensei said...

rindu adalah anugerah yang terindah buat kita kan kakchik...terima kasih dtg blog..

munna said...

mmg sentiasa doakan yg terbaik buat ibubapa munna...

Bulan Purnama said...

betul tu kakchik .. jgn sesekali lupakan daddy n mummy kite

risa said...

saye sangat rindu AYAH!! emmmmm
tak sempat nak suap makanan kat mulut dia pon kak:(

azzey said...

saya pun dh x de ayah kc..:(

Ct Arina said...

syukur alhamdulillah masih pjg umur ibu n ayah rina. al fatihah rina sedekah utk ayah kc. alfatihah..

Peri PiA said...

Al-Fatihah :'(

::Budak Degil:: said...

betol2 tu kak..einn klu dpt gaji, 1st bg mak dlu, then barulah langsaikan bil n kredit2 yg lenn..eceh..bahasa xleh blah pakai kredit2 bagai..hutang je sonang!..ekeekeke

Anonymous said...

ko mmg menantu,anak,kawan yg baik...hppy dpt kawam mcm ko yg peka pada susah n senang kawan2...
terharu dgn pertolongan ko...ianya akan jadi kenangan dunia smpai akhirat..