Saturday, April 30, 2011

Jalan-jalan Hari Ahad

Pejam celik .. pejam celik ... dah hujung minggu .. dah habis suku tahun pertama. Cepat betul masa berjalan. Maknanya .. makin cepat tua la kita, kan. Jangan takut tua beb .. makin tua .. makin banyak pengalaman.

Eh .. merapu lagi. Tajuk lain, mukadimah entry lain. Sokmo ke laut. Hihi. Pagi Ahad dimulakan dengan jeritan "Cepat Aiman .. mama dah lambat".  Abahnya awal-awal dah keluar .. seperti biasalah, sokmo bizi.

Bila sume da settle, ai vroommm .. lelaju ke utk menjadi selebriti.. Meanwhile, Aiman will wait for me at the FoodCourt bertemankan si lappy. OK la tu .. takkan kebosanan dia kalau bertemankan si lappy ni. Pasni patutnya jumpa my Mak Ayam Feveret but unfortunately, she postponed our 'date'. Haih .. bakal berdua-duaan dgn Tuan Bodigard dgn lebih lama la jawabnya.

Eh .. Ahad kita camni,, Ahad korang camna? Korang Cuti-cuti Malaysia eh?? Waaa .. best .. best. Kita kalo cuti pjg sokmo tk dpt bercuti sbb banyak jemputan. It's ok .. Meraikan kenduri banyak faedah dan InsyaAllah ada ganjaran pahala. Anyway, Selamat Bercuti, Kawan-kawan.

10 comments:

Peri PiA said...

make up lagi ek?kc pia ptg karang baru nak ke SB

Nak jumpe parents family,hiihi

Gen2Merah said...

selamat berhujung minggu kak.... semoga hari ini membawa seribu satu kebahagiaan buat semua..

deAnza-wAnda said...

selamat cuti2 kc... wanda kat umah jer.. x habes ngemas lagi dek banjir yang melanda..

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

duk umah je KC..masak2 jamu suami..heehhe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

selamat bercuti sis...adik tak cuti..hehe

Fiya Ahmad said...

ahad cm ni dok umah je... uhuk3.. :(

Adinda Amy Sensei said...

selamat bercuti kakchik...

RynaHakimi said...

Sy bercuti kat umah je kakchik..hehe =)

Ini Kisah Tia said...

hehee . isnin masih cuti leee . ngee

azzey said...

Ahad hari tu saya lepaking kat umah je..mentido...hu3...