Monday, March 28, 2011

Bila ianya menjadi I Love U ..

Antara yg indah dlm persahabatan ialah mendapat teman sejati .. yg mahu berkongsi susah dan senang bersama. Tambah indah bila dari sahabat menjadi rapat dan akhirnya bertukar menjadi kekasih. 

Antara yg tak indah ?? Lagi la mcm-mcm, kan. Tak perlu dikenanglah yang sepahit hempedu tu. Lupakan sahaja walau kotak memori tak ada butang 'delete' atau 'backspace'. Pergi lah kau dari hidupku.

Dapat bunga kayu ni dari opismet masa hari jadi tahun berapa entah. Bila ditanya kenapa 5 kuntum?? Jawapannya ialah kerana "I Love U Kak Ella". 1 kuntum = 1 perkataan. Terharu ..



19 comments:

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

sahabat sejati sukar dicari..sapa yg bg kuntuman i love u tu..

SiLabiLabi said...

tu bunga plastik kan??

IKLAN FREE & Follow Blog Labi-Labi NineMustafa
& JariPlastik

Pendedahan Exclusive : Penyanyi Islam Membidas Mufti

sarah-najwan said...

bestnya dpt hadiah gtu..
besday ambo KCE wi deh...hehehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

menarik...bunga kayu~~

eelobor said...

bagus bunga tuh, tak layu dan tak perlu di siram

Hanis Azla said...

maksud yg tersirat itu yg lebih bermakna kan kak.. itulah juga harga sebuah persahabatan..

Melati Qistyna's Mummy said...

sweet nyer dia.... bunga tu pon cantik... :)

psttt... kc, byknyer n3 kc yg harus dibaca, sume nyer menarik...tertarik neh...hehee

norh said...

kak, kawan2 di sekeliling kita buat kita dihargai kan.. :)

Ct Arina said...

soooo suweeeettttt! ehe^^ tp menyedihkan bile besfren yg sgt kite syg dah x mengaku kite kwn die. sedih sgt2 T_T

s1t1 2uL41k4 said...

sweet.. i love u jugak kak Ella.. hehe

Mama Zharfan said...

sgt comel dan unik bunga kayu tu :) konpem tak layu heheh

i love u too ;)

::Budak Degil:: said...

macam kes abg angkat adik angkat, lame2 terangkat...ekekeke...

i lurv u too akak...bile dpt jumpe lg pn xtau la...mybe bulan puasa?..huhuhu

!eNa PnG said...

cantek bunga tue :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

santek2....
i lap u jugak lah kakcik...

AngahSayang2314 said...

bermakna dia suka ngan akak..(kwn) apa pun cantikkkkk

AngahSayang2314 said...

i lap uuu toooo

Suara Kalbu said...

Hihihihihi..sweet opismate akak tu.

azzey said...

nk juga kc ckp i luv u kat saya....heh3..

toyolkiut said...

wah kakchik..
ada makna tu..
hehe..